اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلفیقی از هنر و روایتگری

یادواره 120 شهید مهدیه کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای خیابان مهدیه از برگزاری نهمین یادواره 120 شهید مهدیه شهر کرمان با تلفیقی از هنر و روایتگری خبر داد.

یادواره 120 شهید مهدیه کرمان برگزار می‌شود

مهدی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری یادواره‌های شهدا‌ باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جذب نسل جوان در مراسم مذهبی باشد، اظهار داشت: می‌توان با بهره‌گیری از برنامه‌های هنری جذاب در یادواره‌های شهدا‌ این مراسم را از حالت کلیشه‌ای بیرون آورد.

وی ادامه داد: یادواره‌های شهدا‌ فرصت مناسبی برای مانوس کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و ایجاد روحیه شهادت‌طلبی است.

دهقان با بیان اینکه نهمین یادواره شهدای خیابان مهدیه با دوره‌های قبل بسیار متفاوت است، افزود: این مراسم با حضور سید‌جواد هاشمی هنرمند و بازیگر سینمای دفاع مقدس به همراه چند نفر از هنرمندان سینما و تلویزیون همراه است که کار تلفیقی هنر و روایتگری را انجام می‌دهند.

وی در ارتباط با زمان و مکان برگزاری یادواره بیان کرد: این مراسم روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه جاری ساعت 18 و 30 دقیقه در محل خانه شهر واقع در میدان شورا شهر کرمان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نهمین یادواره 120 شهید خیابان مهدیه با بیان اینکه کار اجرایی و هماهنگی یادواره توسط سی نفر از جوانان متعهد و ولایی محله مهدیه شهر کرمان انجام می‌شود، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان و پایگاه‌های مقاومت بسیج انصارالمهدی و ثارالله حوزه دو خاتم الانبیاء در برگزاری این یادواره همکاری می‌کنند.

به گزارش فارس، شهیدان علی شفیعی، محمد گرامی، علی‌اکبر بختیاری و شهید شیخ‌بهایی تعدادی از شهدای شاخص خیابان مهدیه شهر کرمان هستند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول