اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد

کشف 862 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی/ انهدام 19باند مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف و ضبط 862 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان طی 9ماه امسال خبر داد.

کشف 862 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی/ انهدام 19باند مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، "صفوه الله محمدی" اظهار کرد:میزان کشفیات امسال در همین مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 105 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: 593 کیلوگرم از کل موادمخدر کشف شده در سطح استان خراسان شمالی از نوع تریاک می‌باشد که بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: طی مدت یاد شده 19 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان متلاشی شدند که نسبت به مدت مشابه 58 درصد افزایش داشته است.

به گفته محمدی یک هزار و 138 نفر توزیع کننده ، حمل کننده و خرده فروش نیز طی امسال توسط مأموران انتظامی دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش دستگیری رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 19 طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان خراسان شمالی به اجرا در آمده است ، گفت: در این ارتباط تعداد 503 نفر معتاد تابلو و خطرناک جمع آوری شده که از این تعداد ، 216 نفر در کمپ‌ها نگهداری می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از رصد محورهای فرعی ترانزیت مواد مخدر در استان هم خبر داد و افزود: مأموران انتظامی به صورت شبانه روزی خروجی و ورودی شهرها و محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی را کنترل کرده به گونه‌ای که طرح‌های صورت گرفته بیانگر افزایش کنترل محورها است.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول