اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان زنجان:

پرونده‎های مواد مخدر بیانگر بی‌اثر بودن اقدامات است

خبرگزاری فارس: معاون دادستان زنجان گفت: پرونده‏‌های موجود در اجرای احکام استان زنجان بیانگر بی‌اثر بودن اقدامات در مبارزه با مواد مخدر بوده است.

پرونده‎های مواد مخدر بیانگر بی‌اثر بودن اقدامات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فتحی ظهر امروز در جلسه کارگروه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی متاسفانه تصمیمات در بیشتر جلسات و نشست‏‌ها در زمینه مواد مخدر صرفا شعار بوده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات در زمینه مبارزه با مواد مخدر محدود به فعالیت‏های نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و دستگاه قضایی شده است، خاطرنشان کرد: این امر تاثیری که جامعه انتظار آن را داشته است، ندارد.

معاون دادستان زنجان با اشاره به پرونده‏‌های موجود در اجرای احکام استان زنجان، تاکید کرد: این پرونده‏‌ها بیانگر عدم تاثیر اقدامات استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

*شرایط زندگی سبب جرم می‏‌شود

وی با بیان اینکه در جلسات اقدامات و تصمیمات عملی مطرح شده و مسئولان فقط به ارائه دلایل آسیب‏‌ها نپردازند، تصریح کرد: شرایط و وضعیت زندگی در برخی از مناطق شهر زنجان از جمله اسلام‌آباد و بی‏‌سیم سبب گرایش به جرم شده است.

فتحی با اشاره به اینکه امکانات زیادی در مناطق محروم شهر زنجان ایجاد نشده است، ادامه داد: تا اقدام عملی صورت نگیرد بسیاری از مشکلات برطرف نمی‏‌شود.

*عدم وجود آمار دقیق از معتادان استان زنجان

وی با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد و وضعیت معتادان استان زنجان در دست نیست، یادآور شد: آمارهای ارائه شده نیز بر اساس پرونده‏‌های این افراد در دادگاه‏‌ها ارائه می‏‌شود.

معاون دادستان زنجان در زمینه احداث مرکز بازپروری معتادین نیز تاکید کرد: باید در راه‏‌اندازی این مرکز سرعت عمل داشت.

انتهای پیام/73006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول