اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ورامین خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در قرچک ورامین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ورامین از انهدام باسابقه‌ترین باند چهارنفره تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در شهر قرچک و بخش‌های تابعه و کشف دو کیلو و 495 گرم مواد مخدر خبر داد.

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در قرچک ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، مأموران انتظامی فرماندهی بخش قرچک در عملیاتی مشترک با سابقه‌ترین باند تهیه و توزیع مواد‌مخدر در قرچک ورامین را شناسایی و دستگیر کردند.

محمد فلاحی در تشریح خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر پخش مواد مخدر در محلات حاشیه‌ای قرچک مأموران با استقرار در نقاط مختلف مسیرهای تردد توزیع‌کنندگان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ورامین با قدردانی از احمدی و تیم‌های عمل کننده در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی با مقام قضایی و در یک فرصت مناسب تیم‌های عملیاتی مأموران با محاصره چند منزل از مخفیگاه‌های اعضای باند، منازل را مورد بازرسی قرار دادند.

وی با اشاره به سوابق متعدد اعضای باند در تهیه و توزیع مواد مخدر در بخش مرکزی قرچک تصریح کرد: با دستگیری چهار نفر اعضای باند و بازرسی منازل آن‌ها، دو کیلو و 495 گرم مواد مخدر در بسته‌بندی‌های متفاوت کشف کردند.

فلاحی با تشکر از همکاری شهروندان با نیروی انتظامی افزود: در بازرسی از منازل متهمان ملبغ 18 میلیون ریال وجه نقد که حاصل از فروش مواد مخدر بود نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین همچنین گفت: شب گذشته یک دستگاه خودروی مسروقه هم توسط مأموران گشت فرماندهی بخش قرچک کشف که با تنظیم صورت جلسه تحویل پارکینگ شده است.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی و موارد مکشوفه تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای‌پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول