اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح‌های انتظامی انجام شد

کشف 22 کیلوگرم مواد مخدر در مانه‌سملقان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مانه و سملقان خراسان شمالی از کشف 22 کیلو و 446 گرم مواد مخدر و دستگیری سه نفر متهم در این رابطه خبر داد.

کشف 22 کیلوگرم مواد مخدر در مانه‌سملقان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،جاوید مهری اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی قصد حمل مواد مخدر از استان گلستان به خراسان شمالی و توزیع آن در سطح استان را داشته، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات پلیسی و همچنین با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور ورودی خراسان شمالی موفق شدند سه دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را در این رابطه توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: طی بازرسی‌های به عمل آمده از خودروها مقدار تقریبی 22 کیلو و 446گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر از متهمان به هویت معلوم در این رابطه دستگیر شدند.

مهری خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد هم از دستگیری 14 معتاد خطرناک در این شهر خبر داد.

علی داوطلب افزود: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز روز گذشته با هدف جمع آوری معتادان تابلو و خطرناک به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: طی بازرسی و بازدید به عمل آمده از نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان بجنورد، مأموران کلانتری 11 در سطح حوزه استحفاظی خود موفق شدند تعداد 14 معتاد تابلو و خطرناک را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد همچنین خاطرنشان کرد: این طرح به مدت یک روز با استفاده از کلیه امکانات و با هماهنگی مقام قضایی اجرا شد که افراد دستگیر شده جهت غربالگری به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

داوطلب بیان داشت: در پایان این طرح شهروندان بجنوردی از اجرای این طرح اعلام رضایت داشته و درخواست استمرار طرح مذکور را داشتند.

انتهای پیام/63002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول