اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد

دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف یک کیلو و 577 گرم هروئین، 977 گرم تریاک و دستگیری پنج قاچاقچی در سه اقدام پلیسی خبر داد.

دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

ولی وندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و تحت مراقبت‌های پلیس قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اطلاعاتی، مأموران از زمان ورود یک محموله مواد مخدر توسط این قاچاقچی از یکی از استان‌های غربی کشور مطلع و مسیرهای ورود متهم را تحت کنترل قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ادامه خاطر نشان کرد: این مأموران در اقدامات پلیسی، متهم را در آزاد راه قزوین ـ زنجان به همراه فروشنده مواد مخدر دستگیر کردند.

وندایی اضافه کرد: در این اقدام یک کیلو و 577 گرم هروئین و 27 گرم تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

این مسئول بیان داشت: همچنین، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از فعالیت دو نفر در خصوص فروش مواد مخدر در میدان‌ تره‌‌بار مطلع و پس از صحت خبر با هماهنگی قضایی هر دو فروشنده مواد مخدر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین عنوان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد 89 بسته ماده مخدر تریاک آماده فروش به وزن 455 گرم کشف و ضبط شد.

وندایی ابراز داشت: در اقدام دیگری، این مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین ـ زنجان یک دستگاه سواری پراید را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 500 گرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

این مسئول متذکر شد: تحقیقات پلیس در خصوص این سه پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/2667/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول