اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چند روز اخیر رخ داد

دستگیری 6 سارق و توزیع‌کننده مواد مخدر در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری شش نفر در چند روز اخیر خبر داد و گفت: یکی از این افراد کیف‌قاپ، دو نفر سارق ساختمان نیمه‌کاره بودند و سه نفر نیز در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند.

دستگیری 6 سارق و توزیع‌کننده مواد مخدر در همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از به دام افتادن یک کیف‌قاپ در کمتر از نیم ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

وی گفت: پس از گزارش یک مورد کیف‌قاپی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مأموران کلانتری 15 این موضوع را در دستور کار قرار داده و سریعاً خود را به محل رساندند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: با دریافت مشخصات مالباخته در مدت کمتر از نیم ساعت در حوالی محل سرقت، سارق را شناسایی و پس از یک عملیات تعقیب و گریز وی را دستگیر کردند.

وی گفت: با توجه به حساسیت‌ موضوع سرقت، مخصوصاً کیف‌قاپی که باعث القای احساس ناامنی در جامعه و سطح شهر می‌شود مأموران انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس در ساعت‌های مختلف در حال گشت‌زنی و به محض رؤیت و یا دریافت گزارش آماده انجام مأموریت‌های پلیسی هستند.

مرادی در ادامه از دستگیری دو نفر سارق ساختمان نیمه‌کاره خبر داد و اظهار داشت: دو نفر سارق در محل ارتکاب جرم پس از مشاهده مأموران انتظامی که در حال گشت‌زنی بودند با خاموش کردن خودروی وانت خود و اظهار به خرابی خودرو برای اغفال مأموران از آنها طلب می‌کنند اما با هوشیاری مأموران پلیس نقشه آنها نقش بر آب شده و هر دو دستگیر و تحویل قانون داده شدند.

وی در پایان سخنانش از دستگیری دو مرد و یک زن که در توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند خبر داد و گفت: از این سه مجرم علاوه بر مشروب دست‌ساز چند قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد و پس از اقدامات قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/89002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول