اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خواستار شد

استفاده از توان بسیج و نیروهای مسلح در عملیات‌های مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان برای مقابله با پدیده شوم مواد مخدر استفاده کرد و در این راستا باید توان بسیج و نیروهای مسلح ارتش نیز برای گرفتن بهترین خروجی در عملیات‌های اجرایی بکارگیری شود.

استفاده از توان بسیج و نیروهای مسلح در عملیات‌های مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: مبارزه با  مواد مخدر چه به صورت سنتی و صنعتی و مدیریت همه جانبه دراین امر سلامت و امنیت جامعه را در استان به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با نگاهی درست و عمل گرایانه که تأمین کننده سلامت و امنیت در جامعه است امر مبارزه را جدی تر از گذشته باید ادامه داد.

استاندار هرمزگان هماهنگی بین اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و ادامه داد: مدیریت و اجرایی کردن مبارزه با این پدیده شوم تنها با هماهنگی اعضای شورای هماهنگی با مواد مخدر انجام می‌شود و در غیر این صورت تلاش اعضا در این بخش ابتر و ناقص خواهد بود.

نماینده عالی استان در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار فعالیت هر چه بیشتر کمیته فرهنگی این شورا شد و اضافه کرد: علاوه بر فعال بودن کمیته فرهنگی کمیته مقابله و مبارزه جدی با مواد مخدر نیز در این شورا باید فعالیت خود را هر چه بهتر انجام دهد و مبارزه‌ای فرهنگی نیز با باندهای توزیع کننده و مخرب جامعه داشته باشد.

وی محصول کار این کمیته‌ها را سلامت و امنیت دانست و بیان کرد: با فعال بودن کمیته‌ها و جلسات این چنینی در این مقوله و تصمیمات کارشناسانه جامعه به سمت و سوی سلامت و امنیت پیش می رود.

استاندار هرمزگان خواستار استفاده از ظرفیت های نیروهای اجرایی استان مانند بسیج ،سپاه و نیروهای مسلح ارتش شد و ادامه داد: اجرای طرح‌های عملیاتی و انسداد مرزها با استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی ممکن می‌شود تا خروجی خوبی از اجرای طرح‌ها دیده شود.

وی با بیان این موضوع که نگاه به معتاد نباید مجرمانه باشد، بیان کرد: با داشتن نگاه کیفی به اردوگاه نگهداری از افراد معتاد در بندرعباس و پرهیز از نگاهی صرف جهت نگهداری آنان در اجرای ماده 16 قانون اساسی کوشا باشیم.

در این نشست، اعتباری برای معتادان خود معرف کم بضاعت به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافت تا پس از طی کردن مراحل معرفی و استحقاق در این امر برای بهبودی خود اقدام کنند.

همچنین دراین نشست مصوب شد که مراکزخصوصی  که برای درمان معتادان در استان تشکیل شده است باید ساماندهی و دارای مجوز باشد و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و تصویب نشست مشترک شش استان جنوبی کشور با میزبانی هرمزگان در اواخر بهمن و اوایل اسفند امسال با محوریت مبارزه با مواد مخدر در این جلسه بود.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول