اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کشف 26 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال 26 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

کشف 26 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد یحیی شرفی صبح امروز در همایش فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در مهاباد، اظهار داشت: در سال جاری مکرده است که تمام این‌ها در سایه تلاش مأموران نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به میزان مواد مخدر کشف شده در سال جاری، تصریح کرد: امسال 26 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

شرفی از انهدام 80 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی غربی خبر داد و افزود: با تلاش‌هایی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان انجام می‌شود عرصه برای قاچاقچیان مواد مخدر روزبه‌روز تنگ‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه با دو برابر شدن تلاش‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر شاهد افزایش 2 برابری میزان کشفیات مواد مخدر در استان هستیم، گفت: این روند همچنان تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری 4 هزار و 500 نفر در این راستا خبر داد و اظهار داشت: این افراد شامل تهیه کننده، توزیع کننده، قاچاقی، حمل کننده و فروشنده مواد مخدر بودند که با همت مأموران شناسایی و دستگیر شده‌اند.

شرفی تصریح کرد: انسداد مرزها نیز در این زمینه کمک حال ما بود به طوری که طرح انسداد مرزی که در استان به اجرا درآمد عرصه را برای قاچاقچیان مواد مخدر تنگ‌تر کرد.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول