اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه خبر داد

کشف حدود نیم تن مواد مخدر در شرق کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی میرجاوه از کشف حدود نیم تن مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در منطقه مرزی کوهستانی لار خبر داد.

کشف حدود نیم تن مواد مخدر در شرق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، براتعلی میرشکاری در این باره اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه حین واپایش و کنترل نوار مرزی با بهره‌گیری از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی با تعدادی از قاچاقچیان در منطقه کوهستانی لار که بدون توجه به محدوده حریم امنیتی مرز، قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند، درگیر شدند.

وی افزود: سوداگران مرگ که در برابر سرعت عمل مرزداران تاب مقاومت نداشتند با استفاده از تاریکی شب و با رها کردن شترهای حامل مواد مخدر به عمق خاک کشور پاکستان متواری شدند.

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه خاطرنشان کرد: مرزداران طی این عملیات موفق شدند در پاکسازی منطقه 300 کیلوگرم تریاک، 165 کیلوگرم حشیش و مقادیری سلاح و مهمات را کشف و ضبط کنند.

*توقیف بیش از 700 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف

فرمانده انتظامی هیرمند اظهار داشت: در راستای طرح‌های اجرایی ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از ابتدای سال‌جاری 706 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

منصور قزاقی افزود: اجرای این طرح‌ها باعث کاهش چشمگیر تصادفات درون شهری و برون شهری شده و همچنین کاهش انواع جرایم را برداشته است.

وی تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت سوار باید از رانندگی بدون کلاه ایمنی، نداشتن گواهینامه رانندگی و سایر مدارک پرهیز کنند.

انتهای پیام/75002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول