اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان:

ایجاد DIC تخصصی بانوان در زنجان توجیه اقتصادی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: ایجاد DIC تخصصی بانوان در استان زنجان توجیه اقتصادی ندارد.

ایجاد DIC  تخصصی بانوان در زنجان توجیه اقتصادی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، گل‎نساء آقامحمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: پایگاه‎هایی در زمینه مبارزه با موادمخدر در مناطق اسلام‌آباد، بی‎سیم و حسینیه زنجان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‏‌های پیشگیری از موادمخدر با رویکرد اجتماع محور توسط موسسه‏‌های زیر نظر اداره‌کل بهزیستی استان زنجان اجرا می‏‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد DIC  تخصصی بانوان از توجیه اقتصادی برخوردار نیست.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه یکی از زمینه‏‌های فعالیت اورژانس 123 به عنوان یک اورژانس اجتماعی آسیب‏‌ها است، تصریح کرد: در زمینه ارائه خدمات مشاوره‏‌ای نیز خط ملی اعتیاد راه‏‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شماره تماس خط ملی اعتیاد 09628 است، بیان کرد: افراد با تماس با این شماره می‏‌توانند مشاوره‏‌هایی در زمینه اعتیاد دریافت کنند.

*راه‏‌اندازی مرکز مشاوره تلفنی در زنجان

آقامحمدی شماره تماس 1480 را شماره مرکز مشاوره استانی در زمینه آسیب‏‌های اجتماعی از جمله اعتیاد برشمرد و افزود: امکان برقراری ارتباط با این مرکز با همه خطوط حتی در روستاها نیز وجود دارد.

انتهای پیام/73006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول