اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه سوم سال جاری صورت گرفت

جمع‌آوری 15 میلیارد ریال کمک‌های مردمی به بهزیستی استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از جمع‌آوری 15 میلیارد و 177 میلیون ریال کمک‌های مردمی در 3 ماهه سوم سال جاری به این نهاد خبر داد.

جمع‌آوری 15 میلیارد ریال کمک‌های مردمی به بهزیستی استان مرکزی

رضا ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در 3 ماهه سوم امسال مردم خیر استان مرکزی بیش از 15 میلیارد و 177 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد اهدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از مجموع این کمک‌ها سه میلیارد و 277 میلیون و 203 هزار و 575 ریال کمک نقدی، حدود 10 میلیارد و 893 میلیون و 254 هزار ریال کمک غیر نقدی و یک میلیارد و شش میلیون ریال در بخش خدماتی بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی امسال نیز از نظر میزان جذب کمک‌های مردمی یکی از معاونت‌های برتر در سطح کشور بوده است، بیان داشت: با توجه به گستردگی خدمات بهزیستی و کمبود اعتبارات این نهاد با اعتبارات دولتی نخواهد توانست مشکلات متعدد افراد زیر پوشش را برطرف کند که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرخواهانه افراد نوعدوست و خیرخواه استان هستیم.

ربیعی گفت: خیران و نیکوکاران بازوان توانمند بهزیستی هستند که جا دارد از کمک‌های خیرخواهانه این عزیزان در کمک به افراد معلول و نیازمند قدردانی کنیم.

انتهای پیام/87002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول