اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه اعلام کرد

کسب مقام برتر دستگاه‌های اجرایی استان توسط بهزیستی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کسب مقام برتر دستگاه‌های اجرایی استان توسط بهزیستی کرمانشاه در تحقق شاخص‌های اختصاصی خبر داد.

کسب مقام برتر دستگاه‌های اجرایی استان توسط بهزیستی کرمانشاه

عبدالرضا میرزائیان صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز شبه‌خانواده بهزیستی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مقام برتر دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شاخص‌های اختصاصی شد.

میرزائیان ادامه داد: امروز به منظور بررسی چگونگی خدمت‌رسانی به مراکز شبه‌خانواده بهزیستی استان کرمانشاه از این مراکز بازدیدی به‌عمل آمده است.

وی با بیان اینکه این بازدید با حضور شش نفر از نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری و استانداری کرمانشاه صورت می‌گیرد، بیان کرد: برکات زیادی از پرتو سفر حضرت آقا، شامل استان کرمانشاه شده و امروز پیگیری مصوبات سفر رهبری به این استان و چگونگی هزینه کردن اعتبارات آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

میرزائیان افزود: شش مرکز غیردولتی و یک مرکز دولتی شبه‌خانواده در استان کرمانشاه وجود دارد و تعدادی کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در این مراکز زیر پوشش بهزیستی هستند و مورد مراقبت و حمایت قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی و امکانات بهزیستی محدود است و حجم فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده سازمان به جامعه هدف با این شرایط فقط در صورت دلسوزی و کار عبادت‌گونه پرسنل خدوم بهزیستی میسر می‌شود و تا به امروز در سایه توکل به خدا و تلاش مضاعف این امر محقق شده است.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول