اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای 44 عنوان برنامه دهه فجر توسط اداره کل بهزیستی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: 44 عنوان برنامه در دهه فجر سال ‌جاری توسط اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

اجرای 44 عنوان برنامه دهه فجر توسط اداره کل بهزیستی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه راضیه خدادوست در جلسه‌ای که به‌منظور هماهنگی برنامه‌های دهه فجر تشکیل شد، اظهار داشت: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در تمام مهدهای کودک آذربایجان‌غربی، کلنگ‌زنی مسکن مددجویی، آغاز مسابقات فرهنگ ورزشی جامعه هدف، ارائه خدمات رایگان توان پزشکی و مراکز مشاوره استان، افتتاح کلینیک مددکاری مهر تکاب و برگزاری نمایشگاه توانمندسازی زنان محلات در شهرستان‌های ارومیه، بوکان، مهاباد و چالدران از برنامه‌های 12 بهمن ماه سال جاری است.

وی با اشاره به دیدار کودکان مهد‌های کودک و فرزندان شبه خانواده از مکان‌های متبرکه و آشنایی با سیره نبوی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: پس از این دیدار مسابقه خاطرات و گزارش‌های کودکان از اماکن متبرکه برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقه از طرف ریاست سازمان بهزیستی کشور تقدیر خواهند شد.

خدادوست افزود: افتتاح ساختمان مرکز بیماران روانی مزمن، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در بجنورد و اجرای آن در ارومیه توسط پایگاه مالک اشتر، بازدید از منازل مددجویان و معلولین از برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر سال جاری است.

وی با بیان اینکه تحویل مسکن مددجویی در میاندوآب، افتتاح کلینیک مددجویی آراز و اجرای طرح CBR با شناسایی چهار هزار نفر از معلولان در مناطق آسیب‌خیز و حاشیه‌نشین و کم‌درآمد از برنامه‌های روز شانزدهم و هفدهم بهمن‌ماه است، اذعان داشت: برگزاری جشن بزرگ انقلاب برای خانواده بهزیستی با تجلیل از خیرین و کارآفرینان برتر استان، هجدهم بهمن ماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح مراکز حمایتی بهزیستی از نوزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در آذربایجان‌غربی، خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح مجتمع خدمات حمایتی بهزیستی پلدشت، دو پایگاه سلامت اجتماعی با محوریت زنان در ارومیه و دو کمپ مردان در ارومیه است.

انتهای پیام/61010/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول