اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان قم:

بهزیستی قم برای دور برگشت لیگ برتر گلبال آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از آماده شدن تیم گلبال بهزیستی قم برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

بهزیستی قم برای دور برگشت لیگ برتر گلبال آماده می‌شود

هادی کریمی‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: رقابت گلبالیست‌های بهزیستی قم با حریفان در دور برگشت لیگ برتر در حالی صورت می‌گیرد که نتایج دور رفت تیم بهزیستی امیدوار کننده بود و می‌توانیم به موفقیت در لیگ امسال هم امید داشته باشیم.

این مسئول ادامه داد: گلبالیست‌های قمی در دور برگشت مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند که اختلاف ما با تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی بسیار اندک است و می‌توانیم در دور برگشت نتایج  خوبی کسب کرده و قهرمان لیگ برتر شویم.‌

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم اضافه کرد: این در حالی است که رقابت‌های حساس برای تعیین قهرمان در دور برگشت از پنجمین دوره سوپر لیگ گلبال آقایان از 25 تا 27 بهمن به میزبانی مناطق نفت خیز جنوب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در دور رفت سوپر لیگ آقایان تیم‌های پرسپولیس، مناطق نفت خیز و هیئت ورزش‌های نابینایان تهران با امتیاز برابر و تفاضل گل در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و تیم‌های شهید مهرانی، بهزیستی قم و هیئت نابینایان تویسرکان در رده‌های بعدی قرار دارند.

*تنها قهرمانی در سال 86

کریمی‌اصل در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات دور رفت در قم ابراز داشت: دیدارهای دور رفت فصل جدید پیکارهای لیگ برتر گلبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در آبان ماه به مدت دو روز به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم برگزار شد و سرانجام با مقام سوم بهزیستی قم به کار خود پایان یافت.

این مسئول اضافه کرد: این هشتمین سال حضور تیم گلبال بهزیستی قم در مسابقات لیگ برتر گلبال نابینایان و کم بینایان باشگاه‌های کشور است و گلبالیست‌های قمی با تداوم حضور خود در این رقابت‌ها در حال حاضر با سابقه ترین تیم در تاریخ مسابقات لیگ برتر این رشته به شمار می‌روند.

وی متذکر شد: تیمی که سابقه دو حضور موفق در مسابقات بین المللی گلبال نابینایان و کم بینایان در کشورهای مالزی و ایتالیا را در کارنامه موفقیت‌های ورزش قم در این رشته ورزشی دارد، در فصل جدید این رقابت‌ها باید در جدال با پنج مدعی دیگر به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد، مقامی که آخرین بار در سال 1386 به آن دست یافت و دیگر هرگز تکرار نشده است.

انتهای پیام/78002/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول