اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اعتقاد به اصل امامت و ولایت رمز دستیابی به کرامت انسانی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اعتقاد به اصل امامت و ولایت رمز اصلی دستیابی به کرامت انسانی است.

اعتقاد به اصل امامت و ولایت رمز دستیابی به کرامت انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز در جشن بزرگ آغاز امامت امام عصر (عج) در دبیرستان شرافت چالشتر اظهار داشت: بشر برای رسیدن به سعادت نیاز به پیشوا و امام الهی دارد چراکه در غیر این صورت به هدف مطلوب خود نمی‌رسد.

وی افزود: دلیل اصلی ظلم، ستم، بی‌عدالتی و تجاوز در جوامع غیردینی و اینکه جوامع تنها به علم و تکنولوژی دلخوش کرده‌اند این است که از امامت غافل شده‌اند.

نکونام با بیان اینکه کلید اصلی کرامت انسان، امامت است، تصریح کرد: کرامت انسان در سایه شهوت‌رانی، تجملات، ابتذال و لهو و لعب نیست بلکه کلید اصلی کرامت انسان، اعتقاد به اصل امامت و ولایت است.

امام جمعه شهرکرد، دنیاگرایی را از مهم‌ترین عوامل انحراف بشر عنوان و تصریح کرد: بزرگ‌ترین اشتباه بشریت این است که بقای خود را تنها در دنیا می‌داند و به همین دلیل خود را از دین و آموزه‌های الهی دور نگه داشته است.

نکونام بر ضرورت فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) تاکید کرد و گفت: برای ظهور منجی عالم بشریت مردم باید شایستگی خود را برای پذیرش پیشوای الهی ثابت کنند.

وی، انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) دانست و ادامه داد: توفیق بزرگی که از سوی خداوند شامل حال ملت ایران شده، این است که این مردم را صاحب پرچمی کرده که زمینه ظهور امام زمان (عج) را مهیا خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وظیفه ما امروز گسترش این پرچم است چرا که این پرچم مختص موقعیت جغرافیایی و قومیت خاصی نیست بلکه منجی بشریت است.

نکونام اذعان داشت: امام خمینی (ره) یکی از پرچم‌داران راستین مهدویت بود و این پرچم امروز در دستان نایب بر حق او مقام معظم رهبری است و ایشان می‌کوشند مقدمات ظهور امام زمان (عج) در سراسر جهان گسترش پیدا کند.

وی قرار گرفتن در زیر پرچم نظام اسلامی را رمز رستگاری افراد برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری از مصادیق راستین سربازان امام عصر (عج) است و همه افرادی که زیر این پرچم قرار گیرند از سربازان امام زمان (عج) خواهند بود.

نکونام افزود: در همین راستا مردم مقاوم ایران شجاعانه زیر این پرچم با تحمل سختی‌ها تلاش می‌کنند که این پرچم همچنان در سراسر جهان گسترش پیدا کند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: تفکر و حرکت جمعی ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون ولایت‌پذیری بوده و این امر به خواست خدا تا ظهور حضرت قائم (عج) ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، در این جشن که با حضور مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان برگزار شد، دانش‎آموزان با خواندن دعای فرج و سرودهایی در مدح امام عصر (عج) برای سلامتی و ظهور ایشان دعا کردند.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول