اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

گرامیداشت ولایت امام زمان(عج) مهم‌ترین وظیفه روحانیون است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت ولایت امام زمان (عج) مهم‌ترین وظیفه روحانیون و علما است.

گرامیداشت ولایت امام زمان(عج) مهم‌ترین وظیفه روحانیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و روحانیون زاهدان در سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در زمینه حضرت مهدی (عج) دو مناسبت مهم داریم که ولادت و ولایت ایشان است.

وی افزود: مناسبت ولادت ایشان در نیمه شعبان بسیار خوب و باشکوه جشن گرفته می‌شود، اما گرامیداشت ولایت امام زمان آنطور که باید تبیین نشده است که امروز وظیفه داریم این روز مهم را برجسته و مراسم جشن و شادی متناسب با آن برگزار کنیم.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه در هر کجا عقیده‌ای از عقاید ما مورد خدشه قرار بگیرد باید آن را برجسته کنیم، اضافه کرد: امروز علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات وظیفه دارند مناست نهم ربیع‌الاول را نیز مانند نیمه شعبان برجسته کرده و جشن و شادی برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه به عقیده ما لحظه شهادت امام قبل، امام بعد منصوب می‌شود، گفت: به دلیل اینکه نهم ربیع روز شهادت امام حسن عسکری(ع)است به حرمت ایشان در روز دهم ربیع جشن آغاز ولایت امام مهدی (عج) را جشن می‌گیریم.

سلیمانی افزود: باید دوازدهم ربیع و 17 ربیع و هفته وحدت به نحو شایسته گرامی داشته شود و برنامه‌های جشن در محافل عمومی، مساجد تمام شهرستان ها برگزار شود.

انتهای پیام/75004/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول