اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

ولایتمداری راه در امان ماندن از توطئه‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: راه درست برای در امان ماندن از توطئه‌های داخلی و خارجی تمسک به ولایت فقیه است.

ولایتمداری راه در امان ماندن از توطئه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم یادواره شهید کبیری اظهار داشت: ایران اسلامی لباس جهاد و شهادت را به تن کرده است و هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت و همواره سرفراز خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا آنان را بصیر‌ترین انسان‌ها دانست و عنوان کرد: ‌جوانان ما باید با الگو گرفتن از سیره شهدا و پیروی از اوامر مقام معظم رهبری رهروان راستینی برای شهدا باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت در خط سرخ شهادت و اطاعت از ولایت از ویژگی‌های برجسته مردم ایران اسلامی است افزود: بصیرت، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه موجب شده که این مردم همچون سد محکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی شناخت راه و داشتن بصیرت را بارزترین شاخصه شهدا عنوان کرد و افزود: در تمام پیام‌ها و وصیت‌نامه شهدا، دفاع از حریم ولایت گوشزد شده که این موضوع نشان‌دهنده شناخت راه است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیروزی‌های کشور در عرصه‌های علمی و نظامی را مدیون خون شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: دنیا در فتنه سال 88 شاهد بود که رهبر فرزانه انقلاب با تدابیر هوشیارانه خود توانست کشور را از میان طوفان به سلامت عبور دهد.

وی با اشاره به اینکه راه درست برای در امان ماندن از توطئه‌های داخلی و خارجی تمسک به ولایت فقیه است افزود: ولایت فقیه چراغ و راهنمایی برای جامعه است که به فرموده امام خمینی(ره) می‌تواند کشور را از هر گونه آسیبی حفاظت کند و ما این را در عمل تجربه کرده‌ایم.

امیرآبادی افزود: بصیرت تنها با خواندن درس در حوزه و دانشگاه به دست نمی‌آید بلکه اینها مقدماتی است که باید در عمل به دنبال آن بود و آنچه که فتوحات قلبی را ایجاد می‌کند جهاد است و اگر امروز دنیای اسلام بصیرت نداشته باشد امیدی به آینده خود نخواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول