اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس سپاه کردستان:

شهدا شعار ولایت‌مداری نمی‌دادند بلکه در اصل ولایت‌مدار بودند

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس سپاه کردستان گفت: نگاه شهدا سیاسی نبود و شعار ولایت‌مداری نمی‌دادند بلکه آنها نگاهی اعتقادی داشتند و در اصل ولایت‌مدار بودند.

شهدا شعار ولایت‌مداری نمی‌دادند بلکه در اصل ولایت‌مدار بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سردار حمزه فلاح فرمانده لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان عصر امروز در مراسم یادواره شهدای والفجر 5 در شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت شهدای والا مقام اظهار داشت: شهدا حیات طیبه دارند و این جاودانگی را در سایه ایمان، انس به قرآن و نماز و ائمه اطهار و معنویت به دست آورده‌اند.

وی گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی را از مهم‌ترین وظایف امروزه مردم ایران دانست و افزود: خروجی اینگونه مراسم‌ها و یادواره‌ها عهد بستن با شهدا، احیای فرهنگ شهادت‌طلبی، ترویج از خودگذشتگی و ایثار و ادامه اهداف و راه شهدای گرانقدر است.

وی به ابعاد مختلف فرهنگ شهادت‌طلبی اشاره و تصریح کرد: اخلاص یکی از برترین ابعاد شهادت‌طلبی شهدای ما در جنگ تحمیلی بود، شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همه چیزشان برای رضای خدا و ائمه اطهار بود و با این دید پیروز میدان شدند.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: در دفاع بیت‌المقدس دین‌داری، استقامت، شجاعت و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی از عوامل پیروزی ما در جنگ با دشمن بود.

وی از دیگر ویژگی‌های شهدا را ولایت‌مداری آنان اعلام کرد و بیان داشت: نگاه شهدا سیاسی نبود بلکه آنها نگاهی اعتقادی داشتند و شعار ولایت‌مداری نمی‌دادند بلکه در اصل ولایت‌مدار بودند.

سردار فلاح اذعان کرد: امروزه ما همچون شهدا در مقابل هجمه دشمنان گوش به فرامین رهبری باشیم و در گسترش فرهنگ ولایت‌مداری همچون شهدا کوشا باشیم.

وی عنوان کرد: امروزه مقابل فرهنگ شهادت‌طلبی، فرهنگ ابتذال‌گرایی و تهدید فرهنگی و جنگ همه جانبه دشمن علیه اهداف والای جمهوری اسلامی قرار گرفته و این افزایش بصیرت و تشخیص حق از باطل را نیاز دارد.

سردار فلاح به وظایف ملت ایران در برابر جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: امروزه جنگ، جنگی بی‌سلاح و خاموش و بی‌صدا بوده و به مراتب سخت‌تراز هر جنگی است و ما موظف هستیم در مقابل این تهدیدات با عنایت به پروردگار متعال و رعایت فرامین رهبری و همت خود دشمن را از رسیدن به اهداف شومش ناکام بگذاریم.

وی در پایان از شهدا به عنوان پرچم پیروزی و افتخار ایران اسلامی یاد کرد و ادامه راه آن عزیزان را از بزرگترین و ارزشمندترین اعمال امروز جوانان دانست.

انتهای پیام/79002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول