اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

پیوند مردم با ولایت بسیار قوی و ناگسستنی است/ اردوها را به سمت راهیان نور هدایت کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: پیوند مردم با ولایت بسیار قوی و ناگسستنی است.

پیوند مردم با ولایت بسیار قوی و ناگسستنی است/ اردوها را به سمت راهیان نور هدایت کنیم

حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد و دشمنانی که مدعی پیروزی جنگ 3 تا یک هفته‎ای در ایران بودند با شکست سختی مواجه شدند.

وی با تأکید بر اینکه باید این پیروزی بزرگ را نگه داشت و تکریم کرد، ابراز داشت: افتخار مردم ایران در طول 8 سال دفاع مقدس این است که در جنگی وارد شدند که فرمانده آن ولی‌فقیه در 50 سال گذشته بود و مرجع تقلیدی فرماندهی جنگ را به عهده گرفت که توانستیم در این جنگ نابرابر به پیروزی برسیم.

* باید راهیان نور را به عنوان زیارتگاه و یک نقطه مقدس دید

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ثمره این پیروزی بزرگ را در اعتقاد قوی مردم برشمرد و تصریح کرد: این ملت با دست خالی وارد میدان شد و در برابر دشمنان تا دندان مسلح تسلیم نشد، بنابراین باید این میدان را به عنوان زیارتگاه و یک نقطه مقدس دید.

ولی‎نژاد راهیان نور را یک کار ارزشمند دانست و بیان داشت: اقدام بزرگ فرهنگی که مقام معظم رهبری بر آن صحه گذاشته و تأکید جدی دارند، باید در جامعه اسلامی استمرار و تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه اردوهای زیادی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: راهیان نور اردویی معنوی و تأثیرگذار است، بنابراین می‎توان بسیاری از اردوها را به این سمت هدایت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان پیشنهاد کاروان راهیان نور صنفی را امری مؤثر قلمداد کرد و اظهار کرد: کاروان‎های راهیان نور پزشکان، مهندسان و ... در این راستا نیز بسیار خوب است، اما باید در مدت کوتاه‌تری به لحاظ مشغله شغلی آنها در نظر گرفته شود.

* حدود 1800 هیئت مذهبی وجود دارد

ولی‎نژاد با بیان اینکه در گلستان حدود یک‎هزار و 700 تا یک‎هزار و 800 هیئت مذهبی وجود دارد، اضافه کرد: اعزام این کاروان‎ها به صورت هیئتی نیز بسیار تاثیرگذار است، بنابراین با مشارکت هیئت‎های مذهبی اگر این اعزام‎ها صورت پذیرد، نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/2307/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول