اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه کتاب در خدابنده

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب همزمان با دهه فجر در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب در خدابنده

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: محفل ادبی شب شعر طلوع فجر در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان طارم برگزار می‌شود، خاطر‌نشان کرد: هنرمندان این شهرستان با امام جمعه نیز دیدار می‌کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مسابقه فرهنگی با عنوان زیباترین جمله در زمینه انقلاب در شهرستان طارم برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه هنری دستاوردهای بانوان هنرمند شهرستان طارم نیز برپا خواهد شد.

*اجرای موسیقی سنتی همزمان با دهه فجر

وی با اشاره به اجرای موسیقی سنتی همزمان با دهه فجر سال جاری، اضافه کرد: سه کانون فرهنگی هنری نیز در روستاهای «سرخه میشه»، «شقاقین» و «کمر‌کوه» شهرستان طارم افتتاح می‌شود.

ذوالقدر ادامه داد: 2 هزار جلد کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به مراکز فرهنگی اهداء می‌شود.

*برگزاری 10 جشن در مساجد زنجان

وی با اشاره به برگزاری 10 جشن در 10 مسجد شهرستان زنجان توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: هشت جشن در هشت مسجد شهرستان ابهر نیز برگزار می‌شود. 

دبیر کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان زنجان با بیان اینکه هفت برنامه در زمینه انقلاب در هفت مسجد شهرستان طارم برگزار می‌شود، ادامه داد: دو برنامه نیز در شهرستان خرم‌دره برپا خواهد شد.

*نصب 50 تابلو از جاذبه‌های گردشگری زنجان

وی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان 50 تابلو از جاذبه‌های گردشگری استان را در قالب جداول و نمودارها در موزه‌ها نصب می‌کند، یادآور شد: محفل انس با قرآن نیز در استان برگزار می‌شود.

ذوالقدر با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به حرم مطهر امام خمینی (ره) و جماران اعزام می‌شوند، خاطر‌نشان کرد: برگزاری جشن انقلاب با حضور اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است.

دبیر کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان زنجان اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان زنجان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول