اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود خبر داد

تشکیل 15 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود از تشکیل 15 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در شهرستان جوانرود خبر داد.

تشکیل 15 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود، مصطفی عظیمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت دین و ارزش‌های دینی پیروز شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پس از تاسیس به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته و باید مسئولان دلسوز دستاوردهای نظام را به مردم تبیین کنند.

وی از تشکیل 15 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در شهرستان جوانرود خبر داد و تاکید کرد: مردم محوری و حضور پررنگ مردم در این برنامه از ویژگی‌های آن است.

عظیمی اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب، افتتاح پروژه‌ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، جشن انقلاب در روستاها، همایش زنان انقلاب، محفل انس با قرآن، نمایشگاه عکس و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های این شهرستان در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

وی در ادامه به اهمیت وحدت و هم‌دلی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: وحدت و هم‌دلی همه آحاد جامعه بهترین راه برای پایداری، سربلندی و ایستادگی مردم ایران در برابر مانع‌تراشی‌های دشمنان در شرایط حساس امروز جهان است.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: اگر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را آویزه گوش قرار دهیم، موفق و سربلند میدان‌ها خواهیم بود.

عظیمی در ادامه به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای به چالش کشیدن این انتخابات، باید زمینه حضور حداکثری و آگاهانه را برای مردم فراهم کنیم.

امام جمعه جوانرود نیز با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید جشن‌های دهه مبارک فجر باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

ماموستا ملااحمد فخری افزود: با توجه به توطئه و تحریم‌های دشمنان، ملت ایران با درایت و رهبری‌های مقام معظم رهبری موفق‌تر از گذشته پیش خواهد رفت و تا زمانی‌که هم‌دل و متحد هستیم، توطئه‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان حرفی بیش نیست.

انتهای پیام/2700/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول