اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

کشور نیازمند فعالیت موثر رسانه‌ای است/ نیکرو خبرنگار افتخاری دهه فجر گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر انعکاس بیشتر فعالیت‌های انقلاب اسلامی گفت: کشور نیازمند فعالیت موثر رسانه‌‌ای است.

کشور نیازمند فعالیت موثر رسانه‌ای است/ نیکرو خبرنگار افتخاری دهه فجر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حاذق نیکرو در نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با استاندار، اقدام این کمیته را نوآوری و ابتکار دانست و اظهار کرد: هر جا که نوآوری باشد به دنبالش برکت، همراهی و همدلی است.

وی همدلی را نیاز اجتناب‌ناپذیر گیلان نامید و افزود: کاروان خبری دهه فجر اقدامی بسیار خوب است که اعضای کمیته مذکور آن را راه‌اندازی کردند.

این مسئول کاروان خبری را موجب غافلگیری و نیز انعکاس درست عملکرد شهرستان‌ها خواند و تصریح کرد: برای نخستین بار رسانه به سراغ مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها رفته که اقدامی بسیار شایسته است.

وی درست مصرف و هزینه کردن را یک نوع اقتصاد مقاومتی در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان نامید و گفت: پیگیری‌های موثر دیگران و نیز حضور خبرگزاری فارس در این کمیته به فعالیت آن رونق بخشیده است.

حاذق‌نیکرو کشور را نیازمند فعالیت‌های موثر رسانه‌ای نامید و تصریح کرد: این تلاش و همدلی در استان وجود دارد و امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی را بیشتر در جامعه انعکاس دهیم.

وی میزان پیشرفت‌های ایران اسلامی در پس از انقلاب اسلامی را بسیار زیاد خواند و یادآور شد: این پیشرفت‌ها در برخی موارد به بیش از 500 درصد رشد رسیده است.

*معرفی فرمانداران برتر گیلان در کاروان خبری فجر

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور فعالیت این کمیته را انجام 16 سفر شهرستانی با شعار «لبیک یا خامنه‌ای» عنوان کرد.

شهرام درویشی با بیان اینکه کاروان خبری فجر در کمتر از 20 روز به 16 شهرستان سفر کرده است، اظهار کرد: در این سفرها بیش از 30 ساعت نشست خبری با فرمانداران برگزار کرده و بالغ بر 245 خبرنگار در این نشست‌ها حضور داشتند و صدها خبر اختصاصی تولید شد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت عدالت‌محور برای نخستین بار در یک طرح آفند فرهنگی و ویژه در گیلان به اطلاع عموم مردم رسیده است، گفت: در سفرهای شهرستانی فرمانداران در فضای رقابتی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفتند و روشنگری‌های لازم انجام شد.

این مسئول از معرفی فرمانداران برتر رسانه‌ای در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر گیلان خبر داد و اذعان کرد: با قدردانی از تمام فرمانداران، تعداد 5 فرماندار شهرستان‌های استان در سفر کاروان خبری فجر گیلان به عنوان برتر انتخاب شدند که در روز جشنواره معرفی و از آنها تجلیل می‌شود.

در پایان نشست مذکور، کارت خبرنگار افتخاری گیل فجر به حمید حاذق نیکرو اهدا شد.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول