اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه خبر داد

برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب کهگیلویه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه از برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: این مراسم در ایام دهه فجر و با شکوه هرچه تمام برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب کهگیلویه در دهه فجر

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بهنام صمدی‌فرد عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد دهه فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ستاد دهه فجر با هدف رونق بخشیدن به برنامه‌های دهه فجر در بنیاد شهید  تشکیل شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه افزود: با توجه به اهمیت و ارزش دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی باید سعی شود تا برنامه‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شوند با شکوه هر چه تمام‌تر انجام شوند.

صمدی‌فرد وظیفه دستگاه‌های فرهنگی را در دهه فجر بسیار مهم و سنگین توصیف کرد و گفت: باید از افراد سخنور و توانمند برای بازگویی حوادث و رخدادها در جشن‌ها و مراسم‌های دهه فجر دعوت شود.

 وی با اشاره به این‌که دهه فجر بزرگ‌ترین سند افتخار ملت ایران محسوب می‌شود، عنوان کرد: باید شیوه تحقق این پیروزی عظیم برای نسل جوان و نوجوان به بهترین شیوه تبیین شود تا دشمن نتواند با اطلاعات غلط و جهت‌دار جوانان را از اهداف انقلاب دور کند.

وی به مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در نخستین روز از دهه مبارک فجر این نهاد برنامه تجلیل از ایثارگران را در دستور کار دارد.

صمدی‌فرد غبارروبی گلزار مطهر شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان و تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه از برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه خبر داد و افزود: این مراسم در ایام دهه فجر و با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان افتتاح ساماندهی 12 گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های این بنیاد عنوان کرد و اذعان داشت: با ساماندهی این گلزار شهدا تعداد گلزارهای ساماندهی شده در شهرستان ما به 68 گلزار رسیدند.

انتهای پیام/82008/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول