اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

گرامیداشت دهه فجر تعظیم شعائر ارزشی نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در حقیقت تعظیم و تکریم شعائر ارزش‌های دینی این سرزمین است.

گرامیداشت دهه فجر تعظیم شعائر ارزشی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در پارس‌آباد اظهار داشت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به اوج عظمت و اقتدار خود رسید و ما بعد از 34 سال این دهه را در حالی گرامی می‌داریم که تمام دنیا به ابهت این نظام غبطه می‌خورد.

وی لزوم حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضروری اعلام کرد و افزود: همه باید در حریم‌داری این موضوع تلاش کنیم و اجازه ندهیم دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به دست عده‌ای ستیزه‌جو و عنود داخلی و خارجی مورد حمله و تخطئه قرار گیرد.

کریمی تصریح کرد: در طلیعه سی و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام از چنان عظمت و اقتداری برخوردار است که دوستداران نظام به حرکت‌های پیش رو امیدوار و دشمنان نیز در بیم و هراس هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب با نشان دادن دستاوردها و اقدامات مقایسه‌ای برای بیان کارهای انجام شده با توجه به اینکه آخرین سال فعالیت دولت خدمتگزار دهم است این ایام فرصتی است تا بتوانیم بیش از گذشته آثار و برکات نظام و دستاوردهای دولت نهم و دهم را تبیین کنیم.

وی با یادآوری اینکه در این شهرستان چند طرح اساسی به ویژه طرح‌های مهر ماندگار با سرعت و قوت در حال اجراست، اضافه کرد: در کنار تلاش برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد که از مصوبات دولت خدمتگزار بوده، تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در اولویت قرار دارد به طوری که در ایام دهه فجر قرار است جمعی از این واحدها به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از 600 واحد مسکن مهر در دهه فجر

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری 600 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد خبر داد و بیان کرد: پیشرفت فیزیکی مطلوبی را در این طرح شاهد هستیم به طوری که از سهمیه 950 واحدی این شهرستان بخش عمده‌ای از آنها در حال تکمیل شدن است.

کریمی یادآور شد: البته به دلیل استقبال شهروندان بیش از یک‌هزار و 40 متقاضی در این ‌ارتباط‌ به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد حدود 300 مورد موفق به عقد قرارداد با بانک شده‌اند.

فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه در مرحله اول 230 واحد و مرحله دوم 137 واحد تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: در مرحله پایانی نیز حدود 125 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی ضرورت تکمیل این پروژه‌ها را تا پایان دولت دهم خاطر نشان کرد و افزود: مسکن مهر در اکثر شهرها به ثمر نشسته که امیدواریم وعده‌های داده شده مسئولان در این شهرستان نیز به ثمر نشسته و افراد متقاضی بتوانند از مزایای مسکن مهر استفاده کنند.

کریمی در مورد بیمارستان 120 تختخوابی این شهرستان نیز تصریح کرد: این پروژه نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است و در جهت ساخت این بیمارستان تاکنون 7 میلیارد تومان برای آن اعتبار صرف شده است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 70 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: این بیمارستان از جمله پروژه‌های مهر ماندگاری است که بهره‌برداری از آن می‌تواند نیاز درمانی شهروندان و حتی هموطنان خارج از کشور و شهرهای مجاور را پاسخگو بوده و به ارایه سرویس بپردازد.

انتهای پیام/62006/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول