اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

وابستگی مردم به انقلاب در دهه فجر تجلی می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: ملاک سنجش دشمنان در بحث رضایت‌مندی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی ایران ایام‌الله دهه فجر است که وابستگی مردم به نظام و انقلاب را نشان می‌دهد.

وابستگی مردم به انقلاب در دهه فجر تجلی می‌یابد

محمود معناصری امروز در حاشیه جلسه ستاد دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از سال 57 تاکنون همواره در معرض خطرها و توطئه‌های دشمنان قرار داشته ‌تا به هر شکل ممکن به نظام ضربه بزنند.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی که از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته از جمله ترور شخصیت‌های مبارز و روشنفکر، جنگ تحمیلی هشت ساله و در نهایت تحریم‌های سنگینی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به مردم ایران تحمیل کرده، همه این‌ها یادآور این امر است که باید در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پررنگی داشته باشیم.

معناصری با بیان اینکه دشمنان ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه را به دقت زیر نظر دارند و رصد می‌کنند، تصریح کرد: ملاک سنجش دشمنان در بحث رضایت‌مندی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی ایران این ایام است که وابستگی مردم به نظام و انقلاب را نشان می‌دهد.

وی ابراز داشت: اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، دشمنان داخلی و خارجی با حساسیت خاصی این مسائل را رصد می‌کنند و با شیطنت در پی ایجاد مسائلی در کشور هستند.

معناصری با تأکید بر اینکه حضور مردم می‌تواند، مشت محکمی بر دهان این یاوه‌گویان باشد، عنوان کرد: امیدواریم که ملت ایران در دهه فجر بار دیگر سرافرازانه در تمام صحنه‌ها حضور پیدا کند و پیروی خود را از ولایت نشان دهد تا چشم دشمنان کشور را کور کند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه در این جلسه ستاد دهه فجر مسئولان کمیته‌ها مشخص و مقرر شد تا آخر هفته تشکیل و برنامه‌ها به فرمانداری اعلام شود، گفت: همچنین بخشداران موظف شدند تا برنامه‌های تدارک دیده را به نحو احسن در بخش‌ها اجرا کنند.

وی با بیان اینکه با اعلام برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای ایام‌الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه انجام می‌شود، اذعان داشت: با توجه به اینکه همه ساله شهرستان جیرفت رتبه خوبی در این زمینه در سطح استان کسب کرده است از مردم ولایت‌مدار جیرفت مانند همیشه انتظار می‌رود که در این آیین حضور چشم‌گیری داشته باشند.

انتهای پیام/80001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول