اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی شوسف در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار شوسف از افتتاح تعداد سه طرح عمرانی و خدماتی در این شهر طی دهه مبارک فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی شوسف در دهه فجر

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب و مغتنم برای ارائه و بازگو کردن خدمات نظام و دولت برای مردم است که مسئولان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

هزینه شدن یک‌میلیارد و 953 میلیون ریال برای طرح‌های شهرداری شوسف

وی با بیان اینکه طی دهه فجر تعداد سه پروژه عمرانی و خدماتی در شهر شوسف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: به منظور آماده‌سازی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 953 ریال هزینه شده است.

شهردار شوسف ادامه داد: منابع اعتباری داخلی تملک و دارایی‌ها منابع تامین اعتبار این طرح‌ها به حساب می‌آیند.

 

محمدی با اشاره به اینکه مسجد، وضوخانه و سرویس‌های بهداشتی کوهستان پارک شهر شوسف یکی از پروژه‌های افتتاحی شهرداری به شمار می‌رود، افزود: اعتبار هزینه شده این طرح مبلغ 400 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: احداث مسجد 62 متر مربعی و ایجاد وضوخانه و سرویس‌های بهداشتی 26 متر مربعی از عملیات‌های اجرایی این طرح محسوب می‌شود.

اجرای سیل‌بند شوسف با 300 میلیون ریال اعتبار

شهردار شوسف از اجرای پروژه سیل‌بند حفاظتی این شهر خبر داد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده در برای اجرای این پروژه رقمی معادل 300 میلیون ریال است که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

محمدی طول این سیل بند را یک‌هزار متر دانست و اضافه کرد: عرض این سیل‌بند پنج متر، ارتفاع آن سه متر و این سیل بند سه متر عمق دارد.

هزینه شدن بیش از یک‌میلیارد ریال برای بازگشایی خیابان شهید ملایی شوسف

وی بازگشایی، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان شهید ملایی شوسف را یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: مجموع اعتبار هزینه شده در این پروژه مبلغی بالغ بر یک‌میلیارد و 253 میلیون ریال است.

شهردار شوسف متذکر شد: از این میزان اعتبار هزینه شده مبلغ 781 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و 472 میلیون ریال آن از منابع داخلی شهرداری این شهر تامین شده است.

محمدی ادامه داد: در راستای آماده‌سازی این طرح 5 هزار و 560 متر مربع زیرسازی، 5 هزار و 560 متر مربع آسفالت، 255 متر جوبه، 545 متر تک جدول و 3 هزار متر مکعب کوهبری و ترانشه‌برداری انجام شده است.

انتهای پیام/69003/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول