اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زیرکوه خبر داد

هزینه شدن 40 میلیارد ریال برای طرح‌های دهه فجر زیرکوه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زیرکوه از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری تعداد 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

هزینه شدن 40 میلیارد ریال برای طرح‌های دهه فجر زیرکوه

علی‌اکبر اکبری‌راد امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در ارتباط با پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در شهرستان تازه تاسیس زیرکوه اظهار داشت: 24 پروژه در بخش‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان کلنگ‌زنی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای این پروژه‌ها افزود: مبلغ 40 میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه شده که این اعتبارت از محل اعتبارات تملک، ملی و اعتبارات مدیریت بحران تامین شده است.

افتتاح 36 واحد مسکن معلولان و محرومان

معاون فرماندار زیرکوه گفت: احیای قنوات، احداث استخر، لوله‌گذاری، احداث خانه عالم، مرمت سیل‌بندهای خاکی، توسعه‌ معابر شهری، توسعه و تجهیز مدارس، مقاوم‌سازی مدارس، برق‌رسانی به برجک‌های مرزی و توسعه برق در مناطق شهری از مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر است.

 

اکبری‌راد بیان داشت: این طرح‌ها توسط بنیاد مسکن، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، بهزیستی، اداره برق و شهرداری حاجی‌آباد اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پروژه شاخص این شهرستان افتتاح 36 واحد مسکن معلولان و محرومان زیرکوه است، تصریح کرد: برای این تعداد واحد مسکونی رقمی معادل 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

راه‌اندازی شش نمایندگی ادارات کل در  شهرستان زیرکوه

معاون فرماندار زیرکوه از افتتاح و راه‌اندازی شش نمایندگی ادارات کل در این شهرستان خبر داد و افزود: این ادارات شامل اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران، اداره امور کتابخانه‌ها، اداره آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، نمایندگی دفتر حج و زیارت و نمایندگی دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در مرکز شهرستان می‌شود.

اکبری‌راد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در ارتباط با پروژه‌های کلنگ‌زنی زیرکوه در دهه فجر گفت: ساختمان درمانگاه و آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی زیرکوه با اختصاص اعتبار اولیه 300 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/69008/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول