اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا خبر داد

افتتاح 37 پروژه عمرانی آستارا در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا از افتتاح 37 پروژه عمرانی این شهرستان با 7 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 37 پروژه عمرانی آستارا در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور عصر امروز در جمع اعضای کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم و حساس دانست و اظهار کرد: نقش خبرنگاران رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است که توانسته‌اند با نگاه هوشمندانه دستاوردهای نظام را به درستی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر، افزود: خبرنگاران در تمام سال روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره اخبار و برنامه‌ها را با دقت و سرعت به مردم اطلاع‌رسانی کرده‌اند و امسال نیز انتظار می‌رود این اهتمام جدی و بیشتر شود.

این مسئول با قدردانی از تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به ویژه خبرنگاران و رسانه‌های محلی این شهرستان، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن توجه به برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی، در بحث مشارکت مردمی در انتخابات نیز باید به صورت ویژه وارد میدان شوند.

فرماندار آستارا با اشاره به کلنگ‌زنی و بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان، خاطر نشان کرد: 37 پروژه در حوزه عمرانی، درمانی، آموزشی و چند پروژه دیگر در حوزه‌ها در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و مردم ولایت‌مدار و مومن شهرستان افتتاح می‌شود.

اسدپور تشکیل کاروان خبری دهه فجر در گیلان را یک ابتکار جالب از طرف دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه مبارک فجر استان دانست و گفت: تعامل با رسانه‌ها همواره در دستور کار مسئولان و دولتمردان خدمتگزار بوده که این روند همچنان ادامه می‌یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان مرزی آستارا نقش خود را در پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان به خوبی ایفا کرده‌اند، افزود: مردم مومن و ولایت‌مدار آستارا با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع می‌کنند و هرگز در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه کوتاه نمی‌آیند.

فرماندار آستارا، بهره‌برداری از طرح ملی آبرسانی، مخزن 6 هزار متر مکعبی بی‌بی یانلو، مرکز بهداشت و درمانی ویرمونی، بخش دیالیز، مسکن مددجویان، بازار میوه و تره‌بار را از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر امسال دانست.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول