اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 14 پروژه عمرانی باشت در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت از افتتاح 14 پروژه عمرانی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 14 پروژه عمرانی باشت در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: 14 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار باشت گفت: پروژه‌های عمرانی مناسبی در ایام‌الله دهه فجر اجرا و یا کلنگ‌زنی می‌شود که نقش بسیار مهمی در عمران و آبادانی این شهرستان دارد.

وی گفت: برای اجرای این پروژه‌ها 17 میلیارد و 601 میلیون ریال هزینه شده که با افتتاح این پروژه‌های عمرانی زمینه اشتغال‌زایی 144 نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

رضایی تصریح کرد: از این تعداد سه پروژه به بخش کشاورزی مربوط می‌شود که شامل 55 طرح پرورش مرغ، یک سیستم آبیاری تحت فشار و 30 طرح احداث جایگاه دام با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 620 میلیون ریال است.

 این مسئول اجرایی گفت: پروژه آب‌رسانی به منطقه بهر‌ه‌عنا، تنگ آب بوستان و چم بلبل و سه پروژه آب و فاضلاب شهری، احداث اداره پست، ساختمان محیط زیست، مسکن پزشکان، ساختمان دهیاری آبدگاه و یک پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از دیگر پروژه‌های عمرانی این طرح برشمرد.

 رضایی افزود: خدمات ارائه شده و پروژه‌های عمرانی در همه نقاط شهرستان اجرا می‌شوند. توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط کشور و در دورافتاده‌ترین نقاط از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار باشت یادآور شد: احداث درمانگاه بوستان با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و مجتمع بزرگ خدماتی و رفاهی خان‌احمد هم در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/82007/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول