اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهدشت خواستار شد

بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهدشت گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر باید بیان شوند.

بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامرضاحمزه پور عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر لرستان در خرم‌آباد با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر گفت: زحمات مردم انقلابی ما و امام راحل (ره) در یوم الله دهه فجر به ثمره نشست و نتیجه داد که در آن باعث شد، ملت بزرگ ایران به رهبری امام بزرگوار (ره) به خواسته خود که همان استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بود برسند.

حمزه‌پور در ادامه به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این ایام در کوهدشت اشاره کرد و گفت: شش یادواره شهدا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثار گران در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی همچنین در ادامه افزود: غبار روبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای برنامه زنگ انقلاب در مدارس، افتتاح اماکن آماده بهره‌برداری، تزئینات و زیباسازی شهری و تجلیل از خانواده‌های محترم شهدا باید در دستور کار قرار گیرد.

حمزه پوردر ادامه از کمیته دانشجویی خواست جشنواره‌های ادبی و نشست‌های کرسی آزاد اندیشی با موضوع‌های بصیرت و اقتصاد مقاومتی را برگزار کنند.

جلسه ستاد دهه فجر با موضوع ستاد برگزاری دهه فجر و با حضور حمزه پور فرماندار شهرستان کوهدشت، بهمن نریمانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، عباس آدینه‌وند فرمانده سپاه کوهدشت، حجت الاسلام محمد جواد گراوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان کوهدشت، در مکان فرمانداری کوهدشت برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول