اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

آغاز تلاش‌ها برای پرداخت حقوق شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از رایزنی برای پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری شوشتر خبر داد و گفت: رایزنی‌ها آغاز شده و امیدواریم در اسرع وقت به نتیجه برسد.

آغاز تلاش‌ها برای پرداخت حقوق شهرداری شوشتر

حسن دهدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: از شامگاه دیروز کارگران شهرداری شوشتر دست از کار کشیده‌اند و در حال رایزنی با کارگران هستیم که به محل کار خود بازگردند.

وی افزود: کارگران شهرداری شوشتر به دلیل عدم دریافت حقوق‌های معوق و تاخیر در پرداخت حقوق خود دست از کار کشیده‌اند و به این دلیل در حال رایزنی برای تامین مالی پرداخت کارگران هستیم.

وی تاکید کرد: قرار شده است که در نخستین فرصت حقوق معوق کارکنان شهرداری و سپس حقوق کارگران بخش تنظیف شهرداری پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار به تعهد خود عمل کرده است، خاطرنشان کرد: پیمانکار بخش تنظیف شهرداری شوشتر طبق قرارداد منعقد شده دو حقوق از سوی خود پرداخت کرده است و شهرداری نیز دو حقوق را به پیمانکار پرداخت کرده و جمعا چهار حقوق از شهریورماه سال‌جاری تا کنون به کارگران پرداخت شده است.

دهدار افزود: رایزنی برای کاهش مشکلات و تامین بخشی از حقوق شهرداری شوشتر در حال انجام است و به این دلیل با بخش مالی شهرداری شوشتر در حال بررسی شرایط هستیم.

وی افزود: در ماه‌های گذشته درآمدهای شهرداری شوشتر به شدت کاهش پیدا کرده است و مشکلات اقتصادی بر درآمدهای شهرداری تاثیر مستقیم گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، چهار سال است که کارگران بخش تنظیف شهرداری شوشتر در ماه‌های پایانی سال دست از کار می‌کشند و در سال گذشته نیز در اسفندماه برای دریافت حقوق خود دست از کار کشیدند ولی در شرایط کنونی در روزهای نخستین بهمن ماه چنین اتفاقی افتاده است که این خود نشان از فشار مالی بر کارگران کم درآمد شهرداری شوشتر است.

انتهای پیام/72006/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول