اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

بنّاهای آبادانی حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان گفت: 415 بنا با دریافت گواهینامه فنی و حرفه‌ای و مراجعه به سازمان تامین اجتماعی برای اخذ تسهیلاتی مانند دفترچه بیمه و حقوق بازنشستگی در نوبت ارائه خدمت این سازمان قرار گرفته‌اند.

بنّاهای آبادانی حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند

ارژنگ کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شد در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و قانون‌های مصوب در این زمینه برای ساماندهی نیروهای شاغل در صنعت ساختمان، این افراد در راستای کسب آموزش و دریافت مدرک تخصصی به مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان مراجعه کردند.

وی افزود: این افراد با همکاری نظام مهندسی، اداره مسکن و شهرسازی، سازمان تامین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای منطقه برای گذراندن دوره‌های عملی و تخصصی همچنین کسب آموزش‌های تخصصی و اخذ مدرک به مرکز معرفی و بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی و رسیدن به سقف نمره لازم در رشته خود به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان ادامه داد: به همین منظور تاکنون 415 بنا در 20 دوره کلاس‌های آموزش بنایی سفت‌کار در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان شرکت کرده و با قبولی صد درصدی، گواهینامه پایان دوره را دریافت و با مراجعه به سازمان تامین اجتماعی منطقه برای اخذ تسهیلاتی مانند دفترچه بیمه و حقوق بازنشستگی در نوبت ارائه خدمت این سازمان قرار گرفته‌اند.

وی در خصوص دیگر افراد شاغل در صنعت ساختمان گفت: همچنین 30 نفر از کارگران برق کار ساختمان دو دوره آموزشی را در مرکز فنی و حرفه‌ای گذرانده و برای انجام اقدامات بعدی در سازمان تامین اجتماعی آبادان وارد نوبت دریافت تسهیلات شده‌اند.

کوه‌سرخ افزود: به منظور رفاه حال افرادی که تحصیل آنان در مقطع ابتدایی بود و از سواد کافی برخوردار نبودند در آزمون عملی شرکت و از آزمون کتبی معاف شدند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص دوره‌های جدی برای طرح فوق بیان کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان به تعهدات خود در این بخش عمل کرد و دوره‌ جدیدی برای این طرح در مرکز برگزار نمی‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آبادان در پایان گفت: همچنین مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان با همکاری سازمان تامین اجتماعی منطقه به دنبال امضای تفاهم‌نامه در زمینه اخذ تسهیلات این سازمان برای افراد عضو در اتحادیه قالی بافان منطقه است.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول