اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین خبر داد

ارائه مشاوره حقوقی رایگان / تشکیل مرکز علمی فقهی حقوقی در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین با اشاره به اهمیت تشکیل مرکز علمی فقهی و حقوقی در این استان از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مردم در استان قزوین خبر داد.

ارائه مشاوره حقوقی رایگان / تشکیل مرکز علمی فقهی حقوقی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی بهرامیان در دیدار تعدادی از اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین با آیت‌الله باریک‌بین اظهار داشت: بسیج حقوق‌دانان سه سال است که تأسیس شده و فعالیت آن در استان قزوین نیز از اواخر سال 88 تاکنون منشا برکات زیادی بوده است.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه اعضای بسیج حقوق‌دانان در استان قزوین تصریح کرد: استقبال بسیار خوبی از بسیج حقوق‌دانان استان قزوین صورت گرفته و این مجموعه نیز برنامه‌های مختلفی را برای بسیجیان این سازمان در نظر دارد.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین یادآور شد: برنامه‌هایی از قبیل تقدیر از خانواده‌های شهدای حقوق‌دان، برگزاری اردوهای راهیان نور، چاپ نشریات تخصصی و ... از برنامه‌های صورت گرفته توسط این سازمان است که توسعه می‌یابد.

بهرامیان یادآور شد: ایجاد مشاوره‌های حقوقی رایگان نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان است که به زودی اجرایی می شود، زیرا هرچه اطلاعات حقوقی مردم بیشتر شود، حضور آنان در دادگاه‌ها و اینگونه مراکز کم‌تر می‌شود.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: باید بیش از پیش به سمت مسائل فقهی حقوقی رفت و بسیج حقوق‌دانان نیز در این راستا قصد دارد با ایجاد پژوهشکده‌های فقهی حقوقی با فعالیت‌های علمی و نه یدی به سمت حقوق اسلامی برود.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین تأکید کرد: اتصال فرهنگی بین حقوق‌دانان بسیجی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های حقوق‌دانان بسیجی نخبه نیز از دیگر چشم‌اندازهای بسیج حقوق‌دانان در استان قزوین است که پیگیری می‌شود.

وی در خاتمه با اشاره به نگاه و توجه ویژه آیت‌الله باریک‌بین به مسائل علمی و فقهی اظهار امیدواری کرد تا مرکز فقهی حقوقی با ظرفیت طلاب و حقوق‌دانان در استان قزوین ایجاد شود.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول