اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت عسلویه:

مسئولان از حقوق جوانان عسلویه برای استخدام در ادارات دفاع کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: مسئولان از حقوق جوانان عسلویه برای استخدام در ادارات جدید دفاع کنند.

مسئولان از حقوق جوانان عسلویه برای استخدام در ادارات دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شیخ ابراهیم محمدی شامگاه شنبه در جمع مردم عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و برای رشد و پیشرفت این منطقه تلاش خوبی انجام گرفته است.

وی با اشاره به مسئله شهرستان شدن عسلویه افزود: ارتقاء بخش عظیم عسلویه به شهرستان در حقیقت هدیه‌ای از جانب خداوند و برکات قدوم مقام معظم رهبری به این منطقه است که جا دارد تقدیر و تشکر و امتنان خود را نسبت به مقام معظم رهبری ابراز کنیم.

امام جمعه اهل سنت عسلویه خاطرنشان کرد: تک تک اهالی این منطقه از ارتقاء این بخش به شهرستان که آرزوی دیرینه و به حق آنهاست شادمان و شکرگذار دولت خدمت‌گذار هستند.

محمدی تصریح کرد: لازم است از دولت دهم و شخص رئیس جمهور و همچنین استاندار، معاونت سیاسی و همه مسئولینی که در این اتفاق خجسته نقش داشتند تشکر کنیم و امیدوارم ارتقاء این بخش مایه خوشحالی و نشاط و پیشرفت منطقه باشد.

وی با اشاره به استقرار ادارات با توجه به شهرستان شدن در عسلویه اضافه کرد: طبیعتا با شهرستان شدن عسلویه ادارات گوناگون و مختلفی در منطقه استقرار می‌یابند و انتظار مردم شهرستان از مسئولین، شورای بخش، دهیاری‌ها و شوراهای شهر و روستا این است که به جوانان بومی تحصیل کرده و فهیم و با استعداد منطقه توجه بیشتری نشان دهند تا بتوانند در ادارات شهرستان مشغول به کار شوند.

این مسئول بیان کرد: جوانان شهرستان ما اگر از جوانان دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها بهتر نباشند قطعا از آنها کمتر نیستند و مسئولین امر این مورد را مدنظر داشته باشند و از حقوق این جوانان برای استخدام در ادارات جدید دفاع کنند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: در بیشتر مواقع در مراجعه به ادارات احساس غریبی می‌کنیم که امیدواریم با همت مسئولین این امر برطرف شود.

محمدی خواستار استخدام جوانان تحصیل کرده عسلویه شد و اذعان داشت: امیدوار هستیم مسئولین دست جوانان این مرز و بوم را گرفته و کمک و یار آنها برای یک مرحله جدید در شهرستان باشند.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول