اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

قبل از اسفندماه مشکل حقوق بازنشستگان صندوق فولاد برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه عنوان کرده‌ام که مشکل این بازنشستگان اواخر بهمن ماه امسال و پیش از آغاز اسفند ماه امسال برای همیشه برطرف می‌شود.

قبل از اسفندماه مشکل حقوق بازنشستگان صندوق فولاد برطرف می‌شود

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که بالاخره مشکل حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور در چه زمانی برطرف می‌شود، اظهار کرد: مشکل حقوق این بازنشستگان بسیار سریع برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدا مقرر شده بود که صندوق بازنشستگان فولاد با سازمان تأمین اجتماعی ادغام شود، ادامه داد: اما در حال حاضر وعده داده شده است که رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد کشور تسریع شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همیشه عنوان کرده‌ام که مشکل این بازنشستگان اواخر بهمن ماه امسال و پیش از آغاز اسفند ماه امسال برای همیشه برطرف و پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در مرحله انجام برخی از اقدامات یک سری نقاط نادیده گرفته می‌شود و برخی از موارد ایجاد می‌شود که غیر‌قابل پیش‌بینی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهام برخی از کارخانجات به صندوق فولاد واگذار شده است، اضافه کرد: اما این اسناد باید به نام صندوق فولاد کشور ثبت شده تا مشکلات حول محور این صندوق برطرف و این صندوق با حفظ استقلال خود زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره می‌شود.

منصوری بیدکانی با اشاره به اینکه با واگذار شدن سهام کارخانجات به صندوق فولاد کشور این صندوق دارای بدهی نیست و تمام طلب و بدهی‌های این صندوق پرداخته می‌شود، تأکید کرد: اما مجموعه مدیریتی صندوق فولاد کشور باید نسبت به وضعیت و مسائل این صندوق مدیریت لازم را انجام بدهند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول