اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

طرح الزام دولت به پرداخت حقوق فوق‎العاده بدی آب و هوا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح الزام دولت به پرداخت حقوق فوق‎العاده بدی آب و هوا آماده شده است.

طرح الزام دولت به پرداخت حقوق فوق‎العاده بدی آب و هوا

حجت الاسلام مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: در نامه‎ای به رئیس مجلس اعلام کردیم که در خصوص پرداخت حقوق فوق‌العاده بدی آب و هوا بر خلاف قانون عمل شده اما متاسفانه در قانون آمده که دولت می‎تواند از یک تا 25 درصد نسبت به پرداخت فوق‎العاده بدی آب و هوا افزایش حقوق داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص طرحی را آماده و از نمایندگان امضاء گرفته‎ایم و تحویل مجلس داده‌ایم که امیدواریم طی یکی دو هفته آینده به صحن علنی مجلس بیاید.

موسوی‌نژاد ادامه داد: با توجه به این که اکثریت نماینده‎ها هم از این طرح استقبال کرده‎اند امیدواریم صریحا این طرح به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: چون احساس کردیم که خلاف قانون عمل شده به ریاست مجلس شورای اسلامی نامه نوشتیم و با آقای لاریجانی هم حضورا صحبت کرده‎ایم و ایشان هم قول دادند که بررسی شود تا طبق قوانین عمل شده و  اگر جایی تخلفی صورت گرفته یا خلاف قانون عمل شده آن را لغو کنند.

لزوم توجه مسئولان به سایر رشته‌های ورزشی

وی در ارتباط با ورزش نیز گفت: متاسفانه در کل کشور به طور هدفمند روی فوتبال سرمایه‎گذاری می‎کنند و همه اعتبارات صرف این رشته ورزشی می‎شود و البته عملکرد صدا و سیما و رسانه‎ها و متولیان امر ورزش نیز در این رابطه موثر بوده است.

موسوی‌نژاد با تاکید بر لزوم توجه به سایر رشته‎های ورزشی اظهار داشت: تیم والیبال دلیران دشتی نماینده استان بوشهر که در لیگ دسته اول کشور حضور دارد برای صعود به سوپر لیگ نیازمند حمایت‎های مالی است و این امر در مورد سایر رشته‎های ورزشی که در لیگ‎های مختلف کشور حضور دارند، صدق می‎کند.

وی تاکید کرد: نباید تنها به فوتبال توجه کرد و این ظلم به بقیه رشته‎های ورزشی است و من اعتقاد دارم هم در حوزه تسهیلات و هم در حوزه تقویت زیرساخت‎های ورزش در همه رشته‎ها با یک دید نگاه شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: به همان اندازه که رشته فوتبال مهم است رشته‎های ورزشی دیگر نیز برای جوانان و مردم ما اهمیت دارد ولی متاسفانه در فرهنگ غلطی که حاکم شده فقط به فوتبال توجه می‎شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنا است که مبلغ پنج میلیارد تومان به ورزش استان بوشهر کمک شود که این مبلغ باید بین تمام رشته‎های ورزشی توزیع شده و فقط برای رشته خاصی اختصاص نیابد.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول