اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش تشریح کرد

دستاوردهای بسیج حقوق‌دانان در استان قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تقدیر از عملکرد بسیج حقوق‌دانان در استان قزوین به تشریح دستاوردهای این قشر از بسیج در قزوین پرداخت.

دستاوردهای بسیج حقوق‌دانان در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در مراسم دیدار اعضای بسیج حقوق‌دانان با آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین، بسیج را معجزه قرن دانست و اظهار داشت: امروز تفکر بسیج و بسیجی در همه شاخه‌ها در حال شکل‌گیری و رشد است.

وی عنوان کرد: بی‌طرفی عین طرف است به این معنا که در بی‌طرفی از حق طرف‌داری می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: امروز بسیجیان حقوق‌دان خط‌ شکنان جبهه نبرد نرم با استکبار هستند و در حول این جبهه نیز نیروهای حزب‌اللهی، جبهه حق و بسیجیان در برابر همه جهان استکبار ایستاده‌اند.

آبنوش ادامه داد: دستاورد دیگر مهم بسیج حقوق‌دانان این مهم است که رشد و گسترش بسیج حقوق‌دانان با افول تفکر غربی همزمان شده و امروز استکبار دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: دستاورد سوم بسیج حقوق‌دانان استان قزوین که قابل تقدیر و تمجید است، تقویت روحیه امید در مردم بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: مشاور آزاد و رایگان حقوقی و همچنین وکالت رایگان مردم از جمله خدمات ارزنده بسیج حقوق‌دانان استان قزوین است که همه مردم و به خصوص مردم مناطق محروم را نیز در بر گرفته است.

آبنوش، دیگر دستاورد بسیج حقوق‌دانان را برگزاری جلسات منظم با رؤسای حوزه‌های مختلف در راستای بررسی و رفع مشکلات و خلاء‌های موجود در این حوزه عنوان و تأکید کرد: بسیج حقوق‌دانان از عملکرد خوبی برخوردار بوده و توانسته است نیروهای عظیمی را جذب این قشر از بسیج کند که ارزشمند است.

انتهای پیام/2667/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول