اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان هشدار داد

افزایش مصرف مواد مخدر از نوع شیشه در میان جوانان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان نسبت به افزایش مصرف مواد مخدر از نوع شیشه در میان جوانان هشدار داد.

افزایش مصرف مواد مخدر از نوع شیشه در میان جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی صبح امروز در جلسه کمیسیون فرعی مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر پیشتاز بوده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر تمام تلاش خود را به کار گرفته و این امر در سایه مدیریت مقام معظم رهبری، جانفشانی نیروهای نظامی و امنیتی و حمایت دستگاه قضایی حاصل شده است.

عباسی افزود: در این زمینه باید خانواده‌ها را از خطرات مصرف مواد مخدر آگاه و جوانان را تفهیم کرد که مصرف یک بار مواد مخدر باعث اعتیاد فرد می‌شود.

فرماندار بوکان نسبت به افزایش مصرف مواد مخدر از نوع شیشه در میان جوانان هشدار داد و گفت: به منظور آگاه‌سازی خانواده‌ها از خطرات زیانبار مواد مخدر می‌توان فیلمی آموزشی با همفکری دستگاه‌های مربوطه و افراد متخصص تهیه و در تیراژ وسیع در بین خانواده‌ها توزیع کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در امر مبارزه با مواد مخدر همکاری بیشتر مردم در پاکسازی نقاط آلوده، آموزش پدران و مادران توسط انجمن اولیا و مربیان به منظور برخورد صحیح و ایجاد ارتباط صمیمی با فرزندان، تشویق جوانان به ورزش و توسعه فضاهای ورزشی، همکاری روحانیون، همفکری اساتید دانشگاه، مراکز مشاوره بخش خصوصی، مربیان آموزشی مدارس در خصوص ارائه راهکارها برای کاهش معضل اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است.

فرمانداربوکان ادامه داد: مؤثرترین راه مبارزه با مصرف مواد مخدر و کم کردن تقاضا برای این بلای خانمان‌سوز در جامعه به خصوص در میان جوانان انجام کارهای فرهنگی و آموزشی است.

فرماندار بوکان بر انجام آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد با همکاری مراکز بهداشتی و خانه بهداشت و شوراهای روستا و دهیاران نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/61006/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول