اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد

انهدام 110 باند توزیع مواد مخدر در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از منهدم شدن 110 باند توزیع مواد مخدر در استان اصفهان طی 9 ماهه جاری در استان اصفهان خبر داد.

انهدام 110 باند توزیع مواد مخدر در اصفهان

حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی 9 ماهه جاری در استان اصفهان 18 هزار و 333 نفر دستگیری در ارتباط با قاچاق مواد مخدر انجام شده است.

وی با بیان اینکه دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است، افزود: در 9 ماهه جاری 506 نفر قاچاقچی، 484 نفر حمل کننده، 3 هزار و 422 نفر توزیع کننده و 8 هزار و 999 نگه‌دارنده شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین 481 نفر از این افراد دستگیر شده از اتباع خارجی بودند.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 481 نفر از این افراد معتاد، کارتون خواب و معتاد خیابانی هستند، گفت: بخشی از این قاچاقچیان به مراجع قضایی و بخشی از معتادان به مراکز درمانی می‌روند.

رضایی از منهدم شدن 110 باند توزیع مواد مخدر و معرفی به مقامات قضایی در طی 9 ماهه جاری در استان اصفهان خبر داد و افزود: 72 طرح را در این 9 ماهه در استان به خصوص در مبادی ورودی استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از توزیع کنندگان در ورودی‌های استان دستگیر شده‌اند،اضافه کرد: بخشی از توزیع کنندگان در طرح محله محور و محلات آلوده استان به دام پلیس افتادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: بیشتر این کشفیات توسط اخبار شهروندان بوده که انتظار داریم مردم با پلیس همکاری و اخبار را در اختیار پلیس قرار دهند.

وی همچنین توصیه کرد: خانواده‌ها با توجه به کاهش سن اعتیاد، آموزش نو را در خصوص عواقب اعتیاد را به فرزندان خود آموزش و بر ساعت‌های ورود وخروج از منزل و نیز رفقای آنها کنترل و نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول