اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه:

20 کیلوگرم مواد مخدر در تربت‌حیدریه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران موادمخدر بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر در تربت‌حیدریه کشف شد.

20 کیلوگرم مواد مخدر در تربت‌حیدریه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدامین شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، فرماندهی انتظامی تربت‌حیدریه در راستای طرح مبارزه با سوداگران مواد مخدر و کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت گسترده سه سوداگر موادمخدر در تربت‌حیدریه بلافاصله وارد عمل شدند و این افراد طی عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بازرسی از 3 واحد مسکونی مقدار 20 کیلو و 300گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

شاهرخی عنوان کرد: موادمخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده در راستای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس اظهار کرد: از تمامی شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع،‌ حمل موادمخدر از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

42 هزار نخ سیگار قاچاق در درگز کشف شد

حسینعلی دهقان نیز در جمع‌ خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی درگز در راستای طرح بازدید از اصناف بیش از 42 هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی متخلف کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی درگز در راستای اجرای طرح کنترل صنوف از تعدادی از واحدهای صنفی سطح شهر درگرز بازدید کردند.

دهقان خاطر نشان کرد: در بازرسی واحدهای صنفی متخلف تعداد 42 هزار و 440 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی درگز عنوان کرد: واحد صنفی متخلف پلمپ شد و متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/70018/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول