اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس امنیت عمومی استان زنجان خبر داد

شناسایی 17 نقطه آلوده به مواد مخدر در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس امنیت عمومی استان زنجان از شناسایی 17 نقطه آلوده به مواد مخدر در زنجان خبر داد.

شناسایی 17 نقطه آلوده به مواد مخدر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی ندرلو دوشنبه‌شب در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار کرد: نقاط آلوده به مواد مخدر در استان زنجان شناسایی شده و طرح‌های مختلفی در این نقاط اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح‌های مختلف در منطقه اسلام‌آباد و بیسیم در زنجان خبر داد و گفت: در هر 10 روز یک طرح در این دو منطقه اجرایی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس امنیت عمومی استان زنجان با اشاره به اجرای 27 طرح مبارزه با مواد مخدر در 9 ماهه سال‌جاری در منطقه بیسیم زنجان خاطرنشان کرد: هر 10 روز یک طرح در این منطقه از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه سال‌جاری، 14 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این منطقه کشف شده است، افزود: از این میزان 11 کیلوگرم تریاک بوده است.

*کشف یک کیلوگرم شیشه در منطقه بیسیم زنجان

ندرلو از کشف یک کیلوگرم شیشه در این منطقه خبر داد و گفت: دو کیلوگرم نیز هروئین از این منطقه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در 9 ماهه سال‌جاری، 167 نفر در این منطقه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی موجب مقابله جدی با گسترش توزیع مواد مخدر می‌‌شود.

*استفاده از ظرفیت‌های خانواده‌های معتادین برای مقابله با اعتیاد

جانشین رئیس پلیس امنیت عمومی استان زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های خانواده‌های معتادین نیز برای مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

وی نقش خانواده‌ها را در پیشگیری از امر اعتیاد مهم ارزیابی کرد و گفت: باید فرهنگ‌سازی مناسب برای مبارزه با اعتیاد در جامعه انجام شود.

ندرلو بر ضرورت استفاده از ظرفیت علما، روحانیون، اساتید و صاحبنظران برای مقابله با اعتیاد در جامعه تاکید کرد و افزود: باید آثار این مواد افیونی به جامعه اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/73003/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول