اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس مطرح کرد

فرهنگ‌سازی و آموزش از مهم‌ترین راهکارهای مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش از مهم‌ترین راهکارهای جدی مبارزه با مواد مخدر است.

فرهنگ‌سازی و آموزش از مهم‌ترین راهکارهای مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری صبح امروز در نشست شورای هماهنگی و ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در سال تولید ملی شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش در این منطقه مهم هستیم.

وی افزود: توجه به محیط پیرامونی از مهم‌ترین برنامه‌های پارس جنوبی است و در چند سال اخیر شاهد برنامه‌های ارزشمندی برای رشد و توسعه شهرستان‌های استان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به بسترسازی برای ایجاد محیطی امن، بانشاط و پویا در این منطقه عظیم اقتصادی خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی می‌توانیم بستر مناسبی را به منظور رشد و پویایی جامعه محلی و کارکنان شاغل در صنایع ایجاد کنیم و از این طریق با نفوذ مواد خانمان‌سوز مخدر و دخانیات در این منطقه مقابله جدی داشته باشیم.

نصوری فرهنگ‌سازی و آموزش را از مهم‌ترین راهکارهای جدی مبارزه با مواد مخدر برشمرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم در سطوح مختلف منطقه می‌توانیم از آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی جلوگیری کنیم و برخی از این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی ده‌ها هزار نفر انسان مشغول فعالیت هستند و قطعاً با این تراکم جمعیت برخی آسیب‌ها و تهدیدها نیز متوجه این قشر می‌باشد که متولیان امر باید در حوزه‌های پیشگیری، سلامت و درمان گام‌های مهمی بردارند تا با یاری خداوند متعال شاهد منطقه‌ای عاری از انحرافات اجتماعی باشیم.

نصوری اضافه کرد: این شورا برنامه‌های عملیاتی خود را در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی و پیشگیری به‌زودی مصوب خواهد کرد و از طریق به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها می‌توانیم گام‌های مهمی در راستای مقابله با تهدیدات اجتماعی از جمله مبارزه با مواد مخدر برداریم.

بخشدار ویژه عسلویه نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در منطقه گفت: امیدواریم با تقویت برخی شاخص‌های اولویت‌دار و با برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده در راستای مقابله با این دشمن خانمان‌سوز که در اجتماع و جامعه نیز پیامدهای منفی متعددی به همراه دارد، قدم برداریم.

عبدالله نادری افزود: امروز دشمنان با تمام توان برای انحراف جوانان برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به ویژه مقابله با مواد مخدر تلاش بیشتری کنیم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول