اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صدیقی:

سخنان تکراری فتنه‌گران به حاشیه کشاندن افکار مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند دوباره همان حرف‎ها را تکرار می‎کنند تا افکار مردم را به حاشیه بکشانند.

سخنان تکراری فتنه‌گران به حاشیه کشاندن افکار مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در جمع هزاران نفر از عزاداران امام هشتم در ویژه برنامه بصیرت عاشورایی، به عنایات و الطاف امام رضا(ع) نسبت به ملت ایران اشاره و اظهار داشت: هجرت امام هشتم به ایران منشأ برکات فراوانی در این کشور شد که به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی یکی از این برکات درخشان است.

وی با بیان اینکه هجرت یکی از صفات برجسته مؤمنان است، افزود: یکی از مصادیق هجرت، هجرت به سوی ولایت است و کسی که به ولایت متصل می‎شود دین او کامل است.

وی هجرت تاریخ‌ساز امام رضا(ع) به ایران را یکی از مصادیق هجرت‎های بزرگ در تاریخ اسلام دانست و اظهار کرد: علاوه بر هجرت رسول خدا(ص) از مکه به مدینه، هجرت امام هشتم(ع) هم به عنوان یکی از هجرت‎های تحول‌ساز تاریخ اسلام نتایج بسیاری را برای کشور ما به دنبال داشته است.

صدیقی در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: پس از ایمان به خداوند متعال که برای انسان آرامش بخش است، جهاد در راه خدا از ویژگی‎های بارز مؤمنان است، به خصوص در دوران ما که دشمنان ملت ایران را محاصره کرده‏‎اند و به دنبال غارت و نابودی حیثیت و فرهنگ مردم ما هستند.

صدیقی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در این 33 سال مجاهد بوده و در راه خدا جهاد کرده است، ادامه داد: از ویژگی‎های مجاهد این است که تحت امر یک فرمانده قرار دارد و مردم ما چه در زمان حیات امام و چه پس از ایشان تحت امر ولایت فقیه هستند و این رمز موفقیت مردم ماست وگرنه با جنگ نرمی که دشمنان علیه ما به راه می‎اندازند و خیانتی که گاهی کسانی در داخل کشور انجام می‎دهند، امکان شکست وجود داشت.

امام جمعه موقت تهران، تصریح کرد: در جریان فتنه 88 دشمنان همه امکانات را برای شکست ملت ایران و انقلاب اسلامی فراهم کرده بودند، ولی به لطف هدایت‎های مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه، این توطئه‎های پیچیده به شکست منتهی شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز کسانی که در فتنه 88 نقش بسزایی داشتند دوباره همان حرف‎ها را تکرار می‎کنند تا افکار مردم را به حاشیه بکشانند و آنها در انتخابات شرکت نکنند و یا اینکه اگر هم مردم در انتخابات شرکت کردند، بگویند انتخابات آزادانه نبود یا تقلبی در آن صورت گرفت، اما همان طور که اطاعت از رهبری فتنه 88 را به شکست منتهی کرد، این بار هم به لطف خدا و رهبری‌های مقام معظم رهبری و جهاد ملت ایران این توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

این مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه ملت ایران همچنان مقاوم و پابرجا راه خود را به سوی آینده ادامه می‎دهد، تاکید کرد: دشمنان پس از تحمیل جنگ هشت ساله و انواع فشارهای دیگر نظامی، سیاسی و فرهنگی حالا فشار اقتصادی را بر ما مضاعف کرده‎اند تا به خیال خود ملت را از راهی که در پیش گرفته پشیمان کند، اما ما هیچ گاه پشیمان نخواهیم شد، زیرا پیمان نانوشته‎ای بین ما و حضرت ولی عصر (عج) وجود دارد که ما را نسبت به آینده امیدوار و ثابت قدم نگه می‎دارد.

انتهای پیام/70005/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول