اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان تاکید کرد

تبعیت محض از رهبری در مبارزه با فتنه/ برخی افراد دچار فراموشی شده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: همه مردم و مسئولان ایران اسلامی باید تبعیت محض از رهبری را در مبارزه با فتنه سرلوحه امور و سخنان خود قرار دهند.

تبعیت محض از رهبری در مبارزه با فتنه/ برخی افراد دچار فراموشی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، به برخی اظهار نظرهایی که در روزهای اخیر از سوی شماری از شخصیت‏های سیاسی بیان شده است، اشاره کرد.

وی اظهار داشت: همه مردم و مسئولان ایران اسلامی در هر جایگاه و پست و مقامی که هستند، باید در راه مبارزه با فتنه و فتنه‏گران تابع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و از فرامین ولی امر مسلمین جهان عدول نکنند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: امروز همه ملت ایران می‏دانند که دشمن در راه مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شاهچراغی اضافه کرد: غربی‏ها و حامیان داخلی آنها با برنامه 10 ساله خود سعی داشتند تا ملت ایران را در هم بشکنند و استکبار جهانی برای ایجاد فتنه در ایران و سرنگونی جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نرم تلاش می‏کند.

 

عده‏ای به دنبال تطهیر چهره فتنه‏گران هستند

امام جمعه سمنان با یادآوری حضور حماسی و به یاد ماندنی ملت غیور ایران در حماسه 9 دی و روزهای غبارآلود فتنه اظهار داشت: فتنه سال 88 که از سوی دشمنان ملت و حکومت ایران طراحی دقیقی شده بود، با درایت و بصیرت مردم کشورمان و همچنین پیروی از بیانات ولی امر مسلمین جهان ناکام ماند.

شاهچراغی اضافه کرد: هیچ کس آن روزهای دردناک و ناخوشایند را از یاد نخواهد بد؛ اما گویا در برهه کنونی متاسفانه برخی افراد خوب و در راه انقلاب نیز در جامعه دچار فراموشی شده‏اند و حرف‏هایی را می‏زنند که چندان مورد پسند ملت بزرگ ایران نیست.

وی افزود: این افراد در اظهار نظرهای خود که در محافل و مجالس مختلف مطرح می‏شود، به دنبال تطهیر چهره فتنه‏گران هستند.

 

شعارهای انحرافی فتنه‏گران فراموش نشود

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه ملت ایران هر چه دارد از قیام اباعبدالله الحسین(ع) و عاشوراست، ادامه داد: نباید حادثه دردناک و حزن‏آلود عاشورای سال 88 و هتک حرمتی که فتنه‏گران به این روز بزرگ کردند را لحظه‏ای از یاد برد.

شاهچراغی ادامه داد: فجایع روز عاشورای سال 88 دل هر مسلمان آزاده‏ای را به درد آورد و چهره اسلام ناب محمدی(ص) را خدشه‏دار ساخت.

وی تاکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار حرمت خون شهیدان اسلام و انقلاب باشیم و احدی حق ندارد حتی لحظه‏ای حمله به ولایت فقیه و شعارهای انحرافی فتنه‏گران در جریان روزهای پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری را فراموش کند.

امام جمعه سمنان افزود: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود باز هم تاکید فرمودند که مردم ایران، ملتی آگاه، هوشیار، همیشه در صحنه، دشمن‏شناس و لحظه‏شناس هستند و اجازه نمی‏دهند از آنها سوء استفاده شود.

شاهچراغی بیان داشت: با توجه به بیانات ارزشمندی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این باره داشتند، برخی سخنان و اظهار نظرهایی که از سوی چهره‏های شاخص سیاسی مطرح می‏شود، جای تعجب دارد.

انتهای پیام/2249/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول