اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دماوند خبر داد

ایجاد اشتغال پایدار برای 51 مددجوی دماوندی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران از ایجاد اشتغال پایدار برای 51 مددجوی زیرپوشش این نهاد در هشت ماه امسال خبر داد.

ایجاد اشتغال پایدار برای 51 مددجوی دماوندی

سعید فلاح امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مشاغل پایدار برای خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 325 میلیون ریال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: وام‏های خوداشتغالی و خودکفایی نیز از دو محل منابع کمیته امداد و بانک‏ها در راستای توسعه کارآفرینی پرداخت می‏شود.

فلاح اضافه کرد: امسال پرداخت وام‏های خوداشتغالی با رقمی بالغ بر 955 میلیون ریال از منابع کمیته امداد، به خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد به تعداد 16 نفر اختصاص یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران تصریح کرد: وام‏های کارانگیزی نیز به میزان 370 میلیون ریال برای 35 نفر از منابع اعتباری کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با اشاره به سخن گوهربار امام راحل(ره) درباره کار در کمیته امداد که فرمودند «کار امداد مدد به حیات، مدد به کار و مدد به زندگی شرافت‏مندانه است»، افزود: با نهادینه کردن ایجاد اشتغال و کار در کمیته امداد، می‏توان کرامت انسان‏ها، حفظ شأن و منزلت افراد و خانواده‏های مددجوی زیرپوشش و رهایی آنها از فقر و درماندگی را در سال مزّین به کلام ناب رهبر فرزانه انقلاب یعنی «تولید ملی حمایت کار و سرمایه ایرانی است» محقق ساخت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران افزود: ایجاد اشتغال و ارائه آموزش‏های لازم به مددجویان و مشاوره و راهنمایی شغلی آنها بهترین گام در زمینه توانمند‏سازی است.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول