اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سعدآباد:

اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان کمیته امداد سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد سعدآباد گفت: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد سعدآباد است.

اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان کمیته امداد سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، علی موفق‌منش در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد سعدآباد است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های مهمی است که امسال در این منطقه محقق شده است.

رئیس کمیته امداد سعدآباد خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای توانمندسازی جامعه هدف نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری اجرایی شده است.

موفق‌منش از شرکت خانوارهای تحت پوشش در کلاس آموزشی همسران جوان تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تحکیم نهاد خانواده به ویژه در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و آگاهی از چگونگی رفتار در خانواده دوره‌هایی برای خانوارها و به ویژه برای زوج‌های جوان در این نهاد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا کارگاهی با این عنوان در کمیته امداد شهر برگزار شد که استقبال خوبی نیز از این کارگاه به عمل آمد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد همچنین از شرکت 60 خانوار در کارگاه آسیب‌های پرخطر کمیته امداد سعدآباد خبر داد و اظهار داشت: شناخت آسیب‌ها یکی از راه‌های بیمه شدن در برابر آنها است و در این راستا اجرای برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی آسیب‌ها و چگونگی مقابله با آن یکی از دغدغه‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

موفق‌منش گفت: در کمیته امداد شهر سعدآباد کارگاه آسیب‌های پرخطر و نوپدیده و مهارت‌های اساسی زندگی با حضور 60 خانوار برگزار شد.

وی ابراز داشت: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای جلب رضایت‌خاطر خانوارهای تحت پوشش بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول