اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گیلان:

حجم سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی ستودنی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گیلان گفت: حجم سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی ستودنی است.

حجم سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، منصور مولایی‌پور در جریان بازدید از منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی بیشتر استفاده شود، اظهار کرد: با توجه به معافیت‌ها و مزایای قانونی متعددی که در منطقه آزاد انزلی به منظور فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی وجود دارد این منطقه فرصت بسیار مناسبی برای توفیق بیشتر استان در امر جذب سرمایه گذاران خارجی است.

وی حجم سرمایه‌گذاری و میزان اشتغالزایی موجود در منطقه آزاد انزلی را ستودنی ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و مذاکرات صورت گرفته می‌توان شعبه‌ای از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گیلان و تعامل بیشتر با مسئولان منطقه در منطقه آزاد انزلی مشغول فعالیت شود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان، آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی در حوزه‌های مختلف را از مهم‌ترین اهداف دیدار خود و هیئت همراه عنوان کرد.

به گزارش فارس، مذاکره با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و مدیر سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی بخش دیگری از برنامه بازدید رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی گیلان و ذی‌حساب‌ها دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان را تشکیل می‌داد که در جریان آن مزایا و معافیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی برای سرمایه‌گذاری از طرف مسئولان منطقه به بازدیدکنندگان معرفی شد.

دیدار از فاز تجارت و صنعت منطقه، مجموعه طرح ساحلی، پروژه مسکونی‌ـگردشگری در حال ساخت از طرف بخش‌خصوصی، مذاکره با شرکت‌های تولیدی فعال در محدوده منطقه و بازدید از پروژه در حال احداث بندر کاسپین از جمله مراکز و نقاطی بود که مورد بازدید هیئت سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول