اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد

تشکیل 4پنل در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از تشکیل چهارپنل تخصصی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی این استان در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

تشکیل 4پنل در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان شمالی

محمدرضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد پنل‌های تخصصی سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی را صنایع تبدیلی و تکمیلی، منطقه ویژه اقتصادی،مرکز خدمات سرمایه گذاری و جهاد کشاورزی عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این همایش 25 دی ماه برگزار خواهد شد تصریح کرد: به همین منظور 350 سرمایه گذاری بومی و غیر بومی برای شرکت در این همایش دعوت شدند.

به گفته مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از برخی مسئولان دولتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد:برای جلب سرمایه گذار بومی و غیر بومی 21 طرح صنعتی دارای طرح توجیه فنی و اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش‌های صنایع پایین دستی آلومینا، پتروشیمی و فولاد، صنایع تکمیلی کشاورزی و سایر بخش‌ها ، در این همایش ارائه می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان را علاوه بر پایین بودن قیمت زمین در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان، وجود بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی از محل سفر رهبری و فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاری در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی برشمرد.

باقری عنوان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان 12 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری صنعتی پیش‌بینی و به بانک‌ها نیز ابلاغ شده که خارج از ضوابط منابع و مصارف در اختیار سرمایه‌گذاران صنعتی در استان قرار می‌گیرد.

وی متذکر شد: همچنین حدود 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی و بنگاه‌های زودبازده نیز به استان ابلاغ شده که می‌تواند زمینه مناسبی برای بهره گیری از این تسهیلات برای سرمایه گذاری باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان استان در شرایط رقابتی جلب و جذب سرمایه گذاری ارایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران است خاطر نشان کرد:برپایی این همایش نیز در این راستا انجام می‌شود.

انتهای پیام/63002/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول