اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس عنوان کرد

لزوم حمایت جدی از امنیت سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس با اشاره اهمیت حضور سرمایه‌گذاران در این استان گفت: مسئولان به فکر حمایت جدی از امنیت سرمایه‌گذاری در این استان باشند.

لزوم حمایت جدی از امنیت سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: با توجه به این‌که معضل بیکاری یکی از تنگناهای اصلی کشور و به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد بوده لازم است که نسبت به رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای رفع معضل بیکاری در استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد حضور سرمایه‌گذاران و احداث کارخانجات بزرگ است.

بزرگواری تصریح کرد: در صورت حضور سرمایه‌گذاران و حمایت از آن‌ها می‌توان کمک شایان توجهی به پیشرفت و رفع معضل بیکاری به خصوص در بین قشر جوان و تحصیل کرده استان داشت.

این نماینده مجلس تأمین امنیت از سوی مردم و دستگاه‌های امنیتی را اصلی‌ترین عامل برای ترغیب سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های محروم دانست و ابراز داشت: اگر نتوانیم امنیت سرمایه‌گذاران را تأمین کنیم موجبات فرار سرمایه‌گذاران را به وجود می‌آوریم.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی احداث کارخانه بزرگ تولید آجر و سفال را گامی مهم در جهت ایجاد اشتغال و توسعه در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد و بیان داشت: این کارخانه یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین کارخانجات تولید آجر و سفال در سطح خاورمیانه است و با بهره‌برداری کامل از آن بیش از 400 نفر اشتغال مستقیم و سه هزار اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تقدیر از پشتوانه سرمایه‌گذار این طرح عنوان کرد: امیدواریم که مسئولان استانی و شهرستانی حمایت بیشتری از وی داشته باشند تا شاهد افتتاح هر چه سریع‌تر این طرح باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی کارخانه تولید آجر و سفال دهدشت ابراز امیدواری کرد که در صورت حمایت جدی از این طرح در ماه‌های آینده خط اول این طرح افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این‌که شهرستان کهگیلویه از ظرفیت‌هایی عظیمی در حوزه‌های مختلف برخوردار است، اذعان کرد: باید سعی کنیم این ظرفیت‌ها را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم و با ترغیب و البته حمایت از آن‌ها بتوانیم گام‌هایی برای توسعه این شهرستان برداریم.

انتهای پیام/82008/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول